Huawei Melancarkan FreeBuds 4i, TWS Elegan

 


Huawei telah memperluas portfolio produk True Wireless Stereo (TWS) ke pasaran dengan mengeluarkan FreeBuds 4i. Berbeza dengan generasi sebelumnya, FreeBuds 4i hadir dengan reka bentuk elegan dengan harga Rp1 juta.

Perbezaan dalam FreeBuds 3i yang telah ditingkatkan dalam FreeBuds 4i. Sebagai contoh, dari segi reka bentuk, peranti TWS ini mempunyai bentuk bujur dengan reka bentuk rupa moden bersaiz mini.


Untuk memberikan keselesaan ketika menggunakan TWS ini, Huawei merancang FreeBuds 4i sesuai dengan tiga pilihan petua telinga kecil, sederhana dan besar untuk menyesuaikan bentuk telinga pengguna.


FreeBuds 4i dilengkapi dengan Pembatalan Kebisingan Aktif atau ANS yang selesa. Ia disesuaikan dengan 99% kehidupan seharian kita, yang dapat digunakan dalam pelbagai keadaan, baik di dalam rumah, di luar rumah, di tempat awam.


Dengan dapat menyesuaikan diri dengan berbagai kondisi ini, TWS terbaru Huawei dapat mengendalikan suara yang tidak diinginkan ketika digunakan, kerana memiliki Mode Kesedaran dan Pembatalan Kebisingan Lanjutan.


FreeBuds 4i mempunyai audio berkualiti tinggi berkat kehadiran Ashtoning Sound untuk memanjakan telinga pengguna dengan kualiti muzik kelas studio menggunakan pemacu dinamik 10mm dan diafragma komposit polimer yang sensitif.


Selain itu, FreeBuds 4i juga memiliki Professional Tuning yang diselaraskan oleh Huawei Audio Lab dengan mengumpulkan senario audio terbaik, sehingga dapat disematkan dalam peranti ini.


Tidak hanya digunakan untuk muzik atau komunikasi, FreeBuds dianggap sesuai untuk pemain. Edy mendedahkan bahawa dia mempunyai latensi di bawah 200 ms berbanding dengan peranti serupa yang rata-rata 300 ms.


Untuk menyokong aktiviti pengguna, ketika fitur ANC dalam keadaan dinonaktifkan, FreeBuds 4i dapat digunakan selama 10 jam pemutaran muzik berterusan. Apabila ANC diaktifkan, FreeBuds 4i dapat memainkan muzik secara berterusan sehingga 7.5 jam dengan sekali cas.


FreeBuds 4i mempunyai pengisian cepat. Apabila dicas selama 10 minit, ia dapat digunakan selama empat jam


FreeBuds 4i ini mempunyai berat hingga 47 gram, memudahkan pengguna memegang peranti audio ini. TWS mempunyai tiga pilihan warna, iaitu putih seramik, karbon hitam, dan edisi merah.

Previous Post Next Post

Contact Form