Permainan Crash Bandicoot: On the Run Datang ke Android dan iOS Mac 2021

 


Permainan mudah alih Crash Bandicoot terbaru pasti akan berada di sini dalam masa terdekat. Maklumat ini didedahkan oleh King sebagai pemaju.


Dipetik dari Phone Arena, Khamis (4/3/2021), permainan baru ini yang berjudul Crash Bandicoot: On the Run akan dilancarkan pada Android dan iOS pada 25 Mac.


Sesuai dengan tajuknya, permainan Crash Bandicoot baru ini membawa permainan larian tanpa henti. Permainan ini boleh dimuat turun secara percuma dengan pilihan pembelian dalam aplikasi.


Semasa permainan, pemain dapat mengumpulkan pelbagai item dan membuka kunci senjata untuk mengalahkan musuh ikonik, seperti Scorporilla, Nitrus Brio, Nina Cortex, dan Dingdile.


Sepanjang perjalanan, pemain juga dapat bergabung dengan watak kegemaran lain dari Crash Bandicoot, seperti Coco Bandicoot. Pemain juga dapat menyesuaikan watak dengan kulit yang ada dan custom.


Pada masa ini, pemain boleh membuat pra-pendaftaran untuk Crash Bandicoot: On the Run di App Store dan Play Store untuk mendapatkan hadiah ketika permainan dilancarkan nanti.


Sebelum ini, Activision mendedahkan tajuk baru mereka Crash Bandicoot setelah versi pembuatan semula dari tiga siri lama mereka muncul pada tahun 2017.


Berjudul Crash Bandicoot 4: It's About Time, permainan ini mengambil jalan cerita setelah trilogi siri Crash sebelumnya yang dibuat oleh Naughty Dog.


Pada akhir siri trilogi, Crash (protagonis permainan Crash Bandicoot) berhadapan dengan lawan utama permainan, iaitu Neo Cortex, Dr. N. Tropy, dan Uka Uka, dan meninggalkan mereka di planet di suatu tempat.


Siri keempat permainan Crash Bandicoot akan menunjukkan bagaimana tiga lawan utama Crash melarikan diri, dan merobek dimensi ruang dan waktu, seperti yang dikutip dari Venture Beat, Selasa (23/6/2020).


Diilhamkan oleh tiga permainan di PlayStation lama, Crash Bandicoot 4 akan tetap membawa genre platformer dengan pelbagai aksi ikonik dan khas dari siri sebelumnya.


Meski begitu, Toys for Bob, sebagai pembangun permainan, menambahkan sejumlah mekanik permainan baru di Crash Bandicoot 4: It's About Time, seperti berlari di dinding, berayun di tali, meluncur di rel, dan empat topeng kuantum - yang mempunyai ciri khas kebolehan.


Selanjutnya, Crash Bandicoot 4: It's About Time dikembangkan oleh studio Toys for Bob, yang merupakan "pakar" dalam pembuatan semula sejumlah permainan lama ke platform baru.


Sebelum ini, studio ini telah mengusahakan permainan Spyro Reignited Trilogy dan membawa Crash N. Sane Trilogy ke Nintendo Switch.


Sebelum dikendalikan oleh Toys for Bob, pelbagai pembangun telah mengeluarkan 15 permainan Crash Bandicoot sejak tahun 2000-an dengan pelbagai genre, termasuk permainan perlumbaan kart kart, aksi, ke RPG.


Malangnya, semua permainan ini gagal di pasaran dan tidak dapat menyampaikan "jiwa" dari tiga permainan Crash yang dilancarkan di PlayStation pada tahun 2000-an.

Permainan Crash Bandicoot: On the Run Datang ke Android dan iOS Mac 2021 Permainan Crash Bandicoot: On the Run Datang ke Android dan iOS Mac 2021 Reviewed by thecekodok on 8:27:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.