Sabar! Resident Evil 9 berada di Peringkat Pembangunan

 


Capcom sebelumnya mengumumkan bahawa ia akan melepaskan Resident Evil Village pada Mei 2021. Namun, nampaknya mereka juga sedang bersiap untuk meneruskan francais permainan seram survival ini.

Khabar angin ini berasal dari akaun Twitter @ AestheticGamer1, juga dikenali sebagai Dusk Golem. Maklumat menyebutkan bahawa Capcom sedang mengembangkan Resident Evil untuk episod seterusnya.


Setelah mendapat pertanyaan dari seorang peminat di Twitter mengenai Resident Evil 9, dia berkata, jangan berharap permainan ini akan dirilis dalam waktu dekat. Sebabnya, dia tidak dapat melihat tanda-tanda pelepasan sebelum 2024.



"Ya, tapi jangan harap ada waktu lagi. Saya benar-benar tidak melihat tanda-tanda pelepasan cepat sebelum 2024. Sehingga waktunya tiba, ia tidak perlu dikhawatirkan sekarang. Apa sahaja boleh berlaku semasa pembangunan, dari semua yang ada reboot. berlaku dalam siri RE), "tulis AestheticGamer1 .


Sebenarnya, permainan ini mungkin telah lama beroperasi. Semasa perbincangan di Twitter mengenai senarai permainan Resident Evil yang sibuk di Capcom, Dusk Golem juga menyebut bahawa pada tahun 2018 syarikat itu mempunyai enam gelaran Resident Evil yang sedang dikembangkan secara serentak, termasuk Resident Evil 9.


"Tunggu sehingga anda tahu bahawa ada tempoh di mana RE 2, RE 3, RE 8, Kemarahan, RE 4 & RE9 dikembangkan pada masa yang sama (2018)," tulis AestheticGamer1.


Sudah tentu memerlukan sedikit masa untuk peminat mengetahui sama ada Resident Evil 9 sebenarnya dalam pengeluaran atau tidak. Penerbit cenderung merahsiakan maklumat ini sehingga mereka bersedia untuk mengumumkannya secara rasmi.

Sabar! Resident Evil 9 berada di Peringkat Pembangunan Sabar! Resident Evil 9 berada di Peringkat Pembangunan Reviewed by thecekodok on 1:20:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.