Sekali lagi, OPPO menyediakan edisi khas Reno5 untuk pengumpul

 


Edisi khas OPPO Reno5 akan dikeluarkan lagi oleh OPPO . Berdasarkan kebocoran dari OPPO, edisi khas Reno5 akan tampil dengan reka bentuk, warna dan kemasan yang menakjubkan.

Sebelumnya, OPPO telah mengeluarkan Reno5 Dual Box Limited Edition. Produk siri ini boleh menjadi Cardboard Projector.


Setelah melancarkan Reno5 Dual Box Limited Edition, kami akan melancarkan semula edisi khas peranti Reno5 . Nanti, peranti ini akan terlihat memukau, tidak hanya dalam warna perangkat, tetapi OPPO akan bekerja pada aspek reka bentuk dan pembungkusan peranti yang akan kelihatan berbeza. Kami sangat yakin pengguna akan Saya suka edisi khas yang akan dijual sangat terhad .

PPO menjanjikan bahawa edisi khas ini akan muncul berbeza dari versi biasa dan edisi khas Dual Box Limited Edition. Aryo mengatakan, edisi khas OPPO Reno5 diramalkan akan mendapat sambutan yang baik dari pengguna di dunia, kerana beberapa produk edisi khas sebelumnya kebanyakannya diterima dan mendapat sambutan yang baik oleh pengguna.


Dalam edisi khas Reno5 ini, OPPO akan menghadirkan peranti 'koleksi', kerana reka bentuk khasnya lengkap dengan pembungkusan edisi terhad yang juga akan muncul.


OPPO cukup kerap membuat produk telefon pintar edisi khas ini. Bermula dari edisi kolaborasi dengan filem di Find 7 dan R5. Terdapat juga edisi khas yang mengangkat tokoh masyarakat mengenai siri F seperti siri telefon Raisa atau telefon RezaRahadian. Kemudian beberapa edisi kolaborasi dengan jenama kosmetik terkenal, pengeluar pencetak mudah alih.


OPPO juga telah mengeluarkan produk seri terhad dengan kerjasama kelab bola sepak FC Barcelona. Tahun lalu, edisi khas yang mengandungi watak Disney dengan watak Mickey Mouse dikeluarkan oleh pengeluar teknologi China ini untuk menyambut tahun tikus.


Di pasaran global, OPPO juga membuat pelbagai edisi khas peranti telefon pintar, seperti siri ACE bekerjasama dengan Gundam dan Evangelion. Kemudian ada Find X2 pro khusus untuk pasaran China yang bekerjasama dengan permainan liga legenda.

Previous Post Next Post

Contact Form