Ibacks Melancarkan Powerbank untuk MacBook dan Laptop Premium

 


Penyedia aksesori alat, Ibacks, melancarkan Kingkong 10.000mah yang merupakan bank kuasa untuk mengecas telefon pintar dan peranti komputer riba premium seperti MacBook yang sudah menyokong input jenis-c.


Powerbank ini dilengkapi dengan satu input dan tiga output dan dilengkapi dengan jenis C hingga jenis C, jenis A hingga Jenis C, dan kabel pengecas jenis A hingga kilat (MFI) dan juga penyesuai kuasa.


Peranti sokongan alat ini, dilengkapi dengan fitur Qualqomm Quick Charge 3.0 yang aman untuk peranti kelas atas.


Setiap produk Ibacks dilengkapi dengan inovasi dalam reka bentuk, teknologi dan keselamatan.


Melengkapkan alat premium kegemaran dengan produk berkualiti adalah penyelesaian yang bijak, kerana alat akan selamat dan terjamin tanpa harus membawa banyak peralatan untuk setiap perangkat.


Selain power bank, Ibacks juga mengeluarkan miniMAG GAN Charger Adapter dengan teknologi sistem penghantaran kuasa 65 watt.


Aksesori ini mempunyai dua port output jenis C dan satu output USB jenis A yang dapat mengecas alat secara serentak.


Ibacks miniMAG menggunakan teknologi kuasa GAN generasi kedua, di mana kemampuan penyampaian kuasanya dikatakan lebih stabil dalam mengecas telefon pintar dan komputer riba.


Hanya satu penyesuai pengecas yang dapat mengisi dua telefon pintar dan komputer riba secara serentak, jadi tidak perlu membawa banyak kepala pengecas.

Previous Post Next Post

Contact Form