Twitter menilai ciri-ciri rekod perbualan di Space

 


Twitter yang kini dipanggil adalah memperluaskan aspek untuk menguji ruang perkhidmatan terkini.


Seperti yang diketahui, kini pengguna tidak dapat menyimpan perbualan yang telah dilakukan dalam aplikasi ruang.


Ketua produk pengguna Twitter, Kayvon Beykpour, berkata bahawa syarikat itu mengkaji cara untuk merekodkan perbualan pengguna dalam speace.


"Jika anda fikir perbualan itu bernilai bermain semula, anda sepatutnya dapat melakukannya. Saya secara peribadi sedikit lebih optimistik dalam dua cara. Satu, jelas tuan rumah mesti dapat menyimpannya dan melakukan apa sahaja yang mereka mahu. Mungkin anda menganjurkan di angkasa, kecuali, kemudian mahu mengeditnya, "katanya, dia dilaporkan oleh ambang dari wawancara di Decoder Podcast pada hari Rabu (10/3/2021).


Beliau menyebut bahawa idea merekod dan berkongsi klip menjadi lebih rumit apabila para peserta mahu berkongsi audio tanpa kelulusan yang jelas dari tuan rumah.


"Saya juga berfikir bahawa idea untuk membiarkan penonton memilih bunyi dan berkongsi dengan klip yang boleh menjadi sangat, sangat kuat," katanya.


Beykpour berkata cabaran itu terletak pada aspek privasi antara pelbagai pihak yang terlibat dalam perbualan ruang. Dia melihat, kelulusan pelbagai pihak adalah sangat penting sebagai pertimbangan untuk merakam perbualan di platform.


Pada masa ini, Twitter mencatatkan perbualan dan menyimpannya selama 30 hari, tetapi hanya untuk tujuan penyederhanaan. Hos boleh memuat turun data selagi Twitter memilikinya, dan salinan transkripsi.


Twitter tidak seolah-olah mengharmonikan ruang yang rapat dengan ekosistem podcasting, tetapi pasukan menyedari bahawa orang mahu perbualan mereka dikekalkan dan diedarkan di luar Twitter itu sendiri.


Sebaliknya, rumah kelab sebagai ruang pesaing hanya menyimpan rakaman perbualan apabila sebuah bilik hidup, jika terdapat pelanggaran peraturan, tetapi kemudian menghilangkan data selepas bilik berakhir.


Idea bahawa Twitter membolehkan pengguna merakam pada asalnya koleksi ruang ke saluran langsung untuk podcasting. Ia juga mengubah tenaga ruang dari perbualan yang luar biasa ke dalam perbualan yang mungkin terdengar lebih profesional.


Fungsi ini mungkin sama dengan aplikasi audio yang akan datang dari Mark Cuban dan Falon Fatemi bernama Fireside, yang juga membolehkan orang ramai merakam perbualan mereka. Aplikasi ini juga termasuk muzik ke dalam pertunjukan langsung supaya rakaman bunyi lebih seperti podcast.


Fireside sendiri akhirnya akan membolehkan orang untuk mengedarkan rakaman mereka secara asli melalui suapan RSS.

Twitter menilai ciri-ciri rekod perbualan di Space Twitter menilai ciri-ciri rekod perbualan di Space Reviewed by thecekodok on 5:07:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.