Ulang Tahun ke-3, PUBG Mobile Mengadakan 'Festival Muzik'

 


PUBG Mobile akan mengadakan ulang tahun ke-3 pada 21 Mac, dan mereka memberikan sejumlah kemas kini kandungan untuk meraikan ulang tahunnya.

Kemas kini ini disiapkan dalam kemas kini versi 1.3 dan kini dapat diakses oleh pemain. Salah satu kemas kini adalah festival muzik elektronik dalam PUBG Mobile.


Dalam versi ini, pemain dapat memasuki mod permainan bertema muzik 'Hundred Rhythms' di peta Erangel. Apabila pemain memasuki varian baru, mereka akan diminta untuk memilih salah satu dari tiga gelang khas di Pulau Spawn, yang memiliki kekuatan unik.



The Armbands menawarkan satu kemampuan aktif masing-masing, dan dapat ditingkatkan dengan dua kemampuan pasif dengan mengumpulkan kaset di seluruh peta.


Tiga kemahiran gelang tangan "Hundred Rhythms" adalah Armband Guardian, Armon Recon Knight dan Armband Survivor dengan keterangan berikut:


Guardian Armband


  • Music Barrier (Aktif) - Kemahiran ini mengaktifkan peranti yang menghasilkan penghalang separa telus untuk mengurangkan kerosakan akibat tembakan musuh.
  • Music Conversion (Pasif)  - Kemahiran ini mengaktifkan ciri interaktif penjana penghalang. Pemain boleh menggunakan ciri ini untuk mematikan penghalang dan mengembalikan Tenaga pasukan dalam jarak dekat
  • Pop Metal (Pasif) - Pemain dan pasukan telah mengurangkan masa muat semula di dalam halangan

Recon Knight Armband


  • Sonic Scan (Aktif) - Pemain dengan kemampuan ini dapat melemparkan alat pengimbas, mendedahkan lokasi musuh berdekatan dengan tanda
  • Encore (Pasif) - Menjatuhkan musuh yang memulihkan kesihatan pemain
  • Sound Burst (Pasif) - Amunisi menangani kerosakan elektrik tambahan apabila memukul musuh

Survivor Armband


  • Stealth (Aktif) - Keupayaan ini membolehkan pemain mengaktifkan Ghillie Suit yang boleh dipakai untuk waktu yang singkat, menyembunyikan senjata dan ransel di punggung mereka.
  • Surveillance (Pasif) - UI tip akan muncul di skrin jika ada musuh di dekatnya
  • Breathing Easy (Pasif) - Kesihatan pemain akan meningkat sekiranya tidak ada kerosakan yang diambil setelah jangka waktu tertentu

Tambahan pula, ciri kemas kini Versi 1.3 PUBG MOBILE juga merangkumi: Mosin-Nagant, senapang bolt-action 7.62mm yang setara dengan Kar98K, tetapi lebih pantas dan mempunyai lebih sedikit kerosakan.


Senjata ini dapat melumpuhkan musuh yang tidak bersenjata dengan satu tembakan dari jarak jauh. Mosin-Nagant akan muncul di Erangel dan Vikendi, menggantikan beberapa senapang Kar98K.


Motor Glider, pemain kini dapat melintasi Erangel dan Miramar dari langit dengan kenderaan udara dua tempat duduk yang terdiri dari tempat duduk depan juruterbang dan tempat duduk belakang di mana penumpang dapat menembak. Untuk lepas landas, Motor Glider mesti mendapat kelajuan yang cukup, kemudian juruterbang mesti menekan butang atas untuk terbang.


Motor Glider menggunakan bahan bakar berdasarkan kelajuan enjin. Terakhir, Metro Royale Update yang mengungkap bab baru "Uncover" dalam mode Metro Royale, sementara monster Metro Exodus dan Tikhar Rifle tersingkir. Pada permulaan pusingan baru, peringkat pemain, tahap kehormatan, dan inventori akan diset semula.


Hadiah kehormatan baru akan dikeluarkan, termasuk AG dan hadiah menarik yang lain. Musuh ekstra elit tiba-tiba akan muncul di medan perang, yang dapat dikalahkan untuk mendapat hadiah besar. Dalam kemas kini ini terdapat lebih banyak penyesuaian AI dan peralatan.

Ulang Tahun ke-3, PUBG Mobile Mengadakan 'Festival Muzik' Ulang Tahun ke-3, PUBG Mobile Mengadakan 'Festival Muzik' Reviewed by thecekodok on 5:08:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.