Zoom Menjanjikan Panggilan Video Lebih Menarik


 Zoom mengumumkan bahawa Kit Pengembangan Perisian Video (SDK) aplikasi kini tersedia sebagai sebahagian daripada Platform Pembangun Zoom, sehingga pembangun dapat membuat aplikasi berasaskan video mereka sendiri. Ini bermakna akan ada pengalaman yang lebih menarik semasa panggilan video menggunakan Zoom dalam pelbagai aplikasi.

Dengan menggunakan Zoom Video SDK, para pembangun kini dapat memanfaatkan fitur video HD, audio dan interaktif untuk membina aplikasi berasaskan video dan pengalaman desktop mereka sendiri tanpa terikat dengan antara muka pengguna Zoom Meeting.


Penganalisis ZK Research Zeus Kerravala menjelaskan bagaimana pembangun dapat memanfaatkan peningkatan populariti platform persidangan video dengan menambahkan video ke aplikasi dan perisian.



"Penggunaan video saat ini berada pada tahap tertinggi sepanjang masa. Pengalaman berdasarkan video seterusnya akan didorong dengan memasukkan video langsung ke aplikasi perniagaan dan pengguna. Ini akan meningkatkan interaksi sosial. SDK Video Zoom mudah digunakan, dan memungkinkan pengembangan pesat aplikasi berasaskan aplikasi. video yang dapat disesuaikan mengikut keperluan, "katanya seperti dikutip oleh Tech Radar.


Pengurus Pemasaran Produk Zoom Natalie Mullin menjelaskan bahawa SDK dapat digunakan untuk membuat pengalaman untuk media sosial, permainan, runcit dan banyak lagi.


"Sebagai contoh, pembangun dapat mengintegrasikan fungsi Zoom ke dalam aplikasi media sosial untuk menawarkan streaming langsung dalam perjalanan dengan sembang interaktif, aplikasi permainan desktop menawarkan peluang untuk meningkatkan interaksi dengan khalayak, atau aplikasi runcit dapat memberikan pengalaman belanja yang unik yang dapat disesuaikan dengan kebutuhan pelanggan , "katanya, memberi contoh.


Zoom Video SDK adalah komponen penting dari Zoom Developer Platform yang merangkumi API, SDK, chatbots, webhooks, dan pengedaran untuk aplikasi dan integrasi.


Kemas kini perisian terkini syarikat juga merangkumi analitik yang lebih terperinci untuk memberi pemahaman yang lebih mendalam kepada pengembang mengenai bagaimana aplikasi mereka berfungsi dan digunakan di Zoom App Marketplace.

Zoom Menjanjikan Panggilan Video Lebih Menarik Zoom Menjanjikan Panggilan Video Lebih Menarik Reviewed by thecekodok on 3:15:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.