Promo Arena of Valor Summer Bash Party, Ada Skin Terbaru

 


Menyambut pertengahan tahun, banyak promosi permainan termasuk Arena of Valor bermula. Kali ini ada Summer Bash dengan pelbagai kulit baru yang layak diburu oleh para pemain.

Anehnya, Nakroth dan Keera akan mendapat kulit baru dengan tema Summer Bash menerusi Codex Season 29 yang akan datang. Garis kulit Summer Bash adalah salah satu kulit yang dinantikan oleh Challenger, seperti yang disebut pemain AOV, kerana ia mempunyai kesan reka bentuk dan kemahiran yang menakjubkan.


Bukan hanya Nakroth dan Keera, ada 1 lagi Hero yang mendapat kulit bertema Musim Panas khas, iaitu Grakk. Tidak seperti kulit sebelumnya, kulit Summer Bash Grakk ini dibuat berdasarkan hasil Undian yang dilakukan oleh Challengers pada September 2020 yang lalu.



Kehadiran ketiga-tiga kulit ini juga menambah garis kulit Summer Bash di AOV kepada 12 kulit. Berikut adalah kulit Summer Bash yang telah disahkan dalam kemas kini AOV terkini kali ini:


1. Nakroth dan Keera


Jadilah salah satu burung cinta Horizon Valley yang mematikan. Nakroth dan Keera direka dengan sangat unik sebagai penari air. Bukan sahaja ia direka dengan terperinci, kulit ini juga mempunyai kesan kemahiran yang sangat mengagumkan, anda tahu. Pastikan anda membuka Codex Musim 29 yang akan datang!


2. Summer Bash Grakk


Ini adalah kulit terbaru berdasarkan Undi dari Pencabar di negara ini. Dengan tema dan penampilan yang unik, Grakk akan segera bergabung bersama dengan Violet dan rakan-rakan di Summer Bash Party!


3. Summer Bash Gildur


Tampan dan kacak, itulah penampilan Skin Summer Bash Gildur di Arena of Valor. Dengan memperlihatkan ototnya seperti tulang dawai dan besi, Gildur kelihatan yakin untuk menghadiri Summer Bash Party pada tahun 2021.


4. Summer Bash Lu Bu


Dengan tombaknya, tidak ada ikan yang dapat melepaskan diri dari cengkamannya. Lu Bu adalah salah satu pahlawan dengan kemampuan Life Steal yang luar biasa yang dapat menguasai Dark Slayer Lane.


5. Summer Bash Airi

Jadilah salah satu Summer Bash Skins yang dilengkapi dengan Komponen Kulit dalam permainan. Anda boleh mengubah penampilan Summer Bash Airi mengikut kehendak anda menggunakan Skin Component.


6. Summer Bash Lauriel & Annette

The Beauty Lauriel dan Annette menjadi barisan Summer Bash yang dikeluarkan oleh Garena AOV Indonesia pada tahun 2020 semalam. Dengan penampilan mereka yang comel dan menggemaskan, kedua-dua kulit ini segera menjadi kegemaran para Pencabar Indonesia.


7. Summer Bash Krixi, Taara, Diao Chan, Violet

Keempat kulit cantik ini adalah kulit Summer Bash generasi pertama bersama dengan Lu Bu dan Gildur. Dengan penampilan Lobi dan Animasi yang menakjubkan, akan terasa lebih selesa untuk melihat mereka berempat dalam permainan.


Dari 12 garis Skins Summer Bash Arena of Valor di atas, yang mana yang paling anda sukai, Challenger?

Promo Arena of Valor Summer Bash Party, Ada Skin Terbaru Promo Arena of Valor Summer Bash Party, Ada Skin Terbaru Reviewed by thecekodok on 5:30:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.