Among Us Akan Dimainkan 15 Pemain Sekaligus

 


Among Us baru sahaja melancarkan kemas kini terbarunya yang membawa peta Airship. Tidak mahu lama berdiam diri, Innersloth sebagai pembangun Among Us telah menggariskan satu siri ciri baru yang akan hadir dalam kemas kini seterusnya.

Dalam catatan blog terbaru mereka, Innersloth mengatakan bahawa setelah kedatangan dua pengaturcara baru mereka akan bekerja lebih cepat untuk membawa kemas kini baru. Salah satu ciri baru yang akan diperkenalkan adalah lobi yang lebih besar yang dapat menampung hingga 15 pemain.


"Memandangkan ukuran The Airshiop, kami harap ini akan menjadi cara yang menyenangkan untuk berkumpul dengan lebih banyak rakan anda," kata Pengarah Komuniti Innersloth Victoria Tran, seperti yang dikutip oleh Engadget, Khamis (1/4/2021).



Selain itu, Innersloth juga akan mengubah gaya seni Among Us. Pengasas bersama dan artis Innersloth Marcus B aka Puffballs telah mengemas kini gaya seni Among Us dengan garis yang lebih tajam dan proses animasi yang lebih mudah.


Innersloth juga berjanji untuk berkongsi peta jalan yang lebih terperinci di masa depan dan lebih telus dalam mendedahkan kemajuan di sebalik tabir.


"Salah satu tujuan besar kami adalah untuk menunjukkan kepada anda proses pengembangan, apa yang terjadi di belakang tabir dan untuk anda berkembang bersama kami. Kami telah belajar banyak dan tidak mahu menyembunyikan apa pun dari anda," jelas Tran.


Sementara itu, pemain Antara Kita kini dapat mencuba peta Airship yang dilancarkan pada 31 Mac semalam. Peta keempat di Among Us dikatakan sebagai peta terbesar dalam permainan ini.


🚨 #TheAirship SEKARANG 🚨


Selamat datang! Mainkan kemas kini Antara Kami yang baru dan percuma yang menampilkan:

⭐️ Tugas, topi, dan kawasan baru untuk diterokai

⭐️ Akaun untuk pelaporan

⭐️ Peta terbesar kami


Bekerjasama dan melaksanakan rancangan terbaik - sama ada sebagai Crewmate atau Impostor. pic.twitter.com/2GmQIxzQSd


- Antara Kami ☁️ Kapal terbang sekarang! (@AmongUsGame) 31 Mac 2021


Terlepas dari peta baru, kemas kini ini juga menampilkan tugas baru seperti menggilap perhiasan dan membuang sampah. Pemain juga boleh memilih bilik selepas mesyuarat tergempar.


Kemas kini Antara Kami ini juga membawa koleksi kulit dan topi baru dengan bentuk yang unik seperti kepala unicorn, sarung tangan getah, dan ais krim coklat, yang sekilas kelihatan seperti emoji kotoran.

Among Us Akan Dimainkan 15 Pemain Sekaligus Among Us Akan Dimainkan 15 Pemain Sekaligus Reviewed by thecekodok on 5:08:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.