Bersaing dengan Apple, Samsung Membuat Galaxy Unpacked untuk Melancarkan Peranti Tahan Lasak


Tidak mahu dikalahkan oleh Apple, yang akan mengadakan acara 20 April, Samsung juga akan mengadakan perayaan di kemudian hari. Tetapi yang menarik, peranti yang akan diumumkan pada Galaxy Unpacked ini diklaim tahan lasak.


Sebuah video penggoda baru sahaja disiarkan oleh Samsung di saluran YouTubenya, seperti yang ditonton pada hari Rabu (14/4/2021). Mereka menunjukkan kotak yang mengatakan Galaxy siap untuk diangkut melalui ekspedisi.




Kotak yang tidak diketahui memancarkan cahaya dari dalam kotak dan memberikan daya tindak balas sepanjang jalannya.




Sehingga pada akhir video, belum diketahui apa peranti Galaxy yang akan diperkenalkan. Tetapi pada akhirnya ada pemandangan bagaimana kotak cahaya diangkat.




Ini seolah-olah menjadi petunjuk bahawa peranti yang akan diumumkan adalah komputer riba. Terdapat juga slogan 'Perangkat Galaxy paling kuat akan segera hadir' yang memperkuatkan ini.




Sebelum ini, dikhabarkan bahawa inovasi teknologi Korea Selatan akan melancarkan Galaxy Book Pro dan Galaxy Book Pro 360. Menurut tip yang bocor, Evan Blass, kedua-dua komputer riba akan tersedia dalam ukuran 13 dan 15 inci dan akan disokong oleh generasi ke 11. Intel Core Processor.




Kedua-dua komputer riba ini akan membawa pendedahan AMOLED, port Thunderbolt 4, dan sambungan LTE. Galaxy Book Pro 360 akan dilengkapi dengan sokongan stylus S Pen dan badannya boleh dipusingkan selama 360 darjah.




Sama ada kebocoran itu benar atau tidak, mari buktikan pada 28 April. Samsung akan menyiarkan Galaxy Unpacked secara dalam talian di laman web rasminya dan saluran YouTube.

Previous Post Next Post

Contact Form