Clash of Clans Dikemas kini, Town Hall Boleh Ditingkatkan Ke Tahap 14


 Clash of Clans mendapat kemas kini utama pertama untuk tahun 2021, yang merupakan kemas kini di mana Dewan Bandaran dapat ditingkatkan ke tahap 14.

Kemas kini ini diumumkan semasa acara Hammer Jam kedua diadakan beberapa waktu lalu. Dalam video yang dikeluarkan pada majlis itu, Dewan Bandaran tingkat 14 ditunjukkan dalam suasana bertema hutan.


Dewan Bandaran juga dilengkapi dengan piktograf kuno dan hieroglif di sekitar bangunan, nampaknya ia menyimpan pelbagai rahsia dan kebijaksanaan dari kebijaksanaan kuno.



Dewan Bandaran tahap baru ini mempunyai kemampuan untuk melawan ketika musnah. Dewan Bandaran tingkat 14 akan menjatuhkan bom racun - juga baru diperkenalkan - apabila musnah. Bom racun ini akan memberikan kerosakan dan melambatkan serangan dan pergerakan mereka.


Kemudian menaik taraf Dewan Bandaran ke tingkat 14 juga akan membuka sejumlah perkara baru, iaitu 25x Wall, 1x Air Bomb, 1x Seeking Air Mine, 1x Skeleton Trap, 1x Bomb, and 1x Giant Bomb.


Di samping itu, terdapat juga item rahsia yang diumumkan pada masa yang sama dengan pembaruan kemas kini patch Town Hall 14. Town Hall level 14 mempunyai 8900 titik hit, memerlukan masa 20 hari dan berharga 16 juta emas untuk dibina.


Kemas kini patch Dewan Bandaran 14 ini bukan hanya mengenai peringkat Dewan Bandaran yang baru. Pasukan pengembangan Clash of Clans menjanjikan bahawa kemas kini ini adalah pelepasan kandungan yang sangat besar, dan mungkin juga yang paling penting dalam sejarah permainan ini dari Supercell.


Clash of Clans adalah permainan yang dikembangkan dan diterbitkan oleh Supercell, pembangun permainan dari Finland. Pelepasan pertama berlangsung pada bulan Ogos 2021 di iOS, dan tersedia di Android mulai Oktober 2013.


Versi lama permainan mudah alih ini baru saja berakhir semalam, 12 April, jadi nantikan lebih banyak maklumat mengenai kemas kini terbaru dan ketahui lebih lanjut pada pelancaran ciri kandungan Town Hall 14.

Previous Post Next Post

Contact Form