Demo Resident Evil: Village Dilancarkan Hari Ini, Main Sekarang!

 


Capcom melancarkan demo permainan Resident Evil Village pada 18 April 2021 untuk wilayah Asia. Peminat boleh memainkannya di PlayStation 4 dan PlayStation 5.

Untuk kali kedua sejak Januari lalu, Capcom mengadakan satu lagi Resident Evil Showcase pada 15 April. Mereka memberikan banyak kejutan, salah satunya memberi para peminat akses awal ke demo permainan Resident Evil Village.


Demo Resident Evil Village akan dibahagikan kepada dua kategori. Pertama, ia akan dilancarkan dengan durasi 30 minit di setiap tempat, iaitu Village dan Castle Dimitrescu. Kedua, durasi keseluruhan adalah 60 minit untuk menjelajahi dua tempat.


Tetapi sayangnya, demo yang disediakan oleh Capcom pada masa ini hanya tersedia untuk pengguna PS4 dan PS5. Di samping itu, demo yang akan dilancarkan dibuat menjadi tiga gelombang pada masa yang berlainan.


Untuk rantau Asia, siaran pertama adalah pada 18 April jam 16.00 WIB hingga 19 April jam 00.00 WIB. Peminat akan bermain Ethan Winters dan menjelajah beberapa lokasi di kampung.


Kemudian siaran kedua adalah pada 25 April jam 16.00 WIB hingga 26 April jam 00.00 WIB. Pada rilis kedua, pemain dapat menikmati keseronokan Resident Evil Village di Castle Dimitrescu.


Untuk kumpulan ketiga pada 2 Mei jam 07.00 WIB hingga 3 Mei jam 07.00 WIB. Resident Evil Village akan mengeluarkan demo dengan jangka masa keseluruhan 60 minit. Pemain boleh meneroka semua lokasi permainan dengan bebas di kampung dan juga istana.


Demo hanya perlu dimuat turun sekali, dan akan tersedia pada tarikh yang ditentukan. Ini adalah peluang terbaik untuk merawat rasa ingin tahu pemain dengan permainan Resident Evil Village.


Masih banyak misteri yang belum terungkap dari permainan seram survival ini. Oleh itu, dengan memuat turun demo, ia akan memberi idea kepada pemain mengenai permainan dan jalan cerita yang disimpan di Resident Evil Village.


Platform lain seperti Xbox One, Xbox Series S / X, Stadia dan Steam hanya boleh mencuba demo selama satu jam pada 1-2 Mei, hanya seminggu sebelum Resident Evil Village dilancarkan secara rasmi.


Sekiranya anda ingin merasakan sensasi tegang yang sempurna, anda boleh menunggu sehingga peluncuran rasmi pada 7 Mei 2021. Resident Evil Village akan tersedia di PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X / S, Google Stadia dan Steam.

Previous Post Next Post

Contact Form