Varian Baru Xiaomi mengeluarkan Mi 10T Pro, Harganya Lebih Murah

 


Xiaomi tidak hanya membawa barisan telefon bimbit baru , tetapi juga melancarkan varian Mi 10T Pro baru dengan harga yang lebih murah.

Varian Mi 10T Pro yang dibawa mempunyai 8GB RAM dan penyimpanan 128GB, lebih kecil daripada varian pertama yang dilepaskan dengan penyimpanan 256GB. Nah, Mi 10T Pro dengan penyimpanan yang lebih kecil juga dijual dengan harga yang lebih murah.


Langkah ini diambil oleh Xiaomi untuk menjawab permintaan Mi Fan, yakni HP dengan rekaan premium, chipset cepat, tetapi dengan harga yang berpatutan. Varian Mi 10T Pro baru ini juga hadir dalam dua pilihan warna, Lunar Silver dan Cosmic Black.



Mi 10T Pro dengan RAM 8GB dan storan 128GB akan dijual secara eksklusif di mi.com dan kedai rasmi Xiaomi.


Direka untuk menghadirkan hiburan premium kepada penggunanya, Mi 10T Pro adalah telefon bimbit dengan layar yang mendukung kecepatan penyegaran hingga 144Hz untuk menikmati konten yang mengalir dengan lancar dan responsif ketika digunakan untuk bermain game.


Aspek audio juga dipertimbangkan berkat kehadiran dua pembesar suara dan sijil Hi-Res Audio. Sensasi hebat semasa menaip dan menggunakan telefon melalui Motor Linear X-Axis untuk memberikan maklum balas haptik untuk pengalaman yang lebih kaya.


Mi 10T Pro juga dilengkapi dengan kamera kelas unggulan yang mampu melebihi rata-rata dalam bentuk kamera utama 108MP, kamera ultra lebar 13MP dan kamera makro 5MP untuk merakam video hingga resolusi 8K.


Pengguna dapat memanfaatkan fitur kamera untuk menghasilkan kandungan kreatif dan menarik seperti klon foto dan video, mod pendedahan panjang, selfie selang waktu, dan video ganda.


Prestasi dipertahankan berkat penggunaan Snapdragon 865 sebagai otak. Digabungkan dengan RAM LPDDR5 yang dikatakan 1.5x lebih pantas daripada generasi sebelumnya. Kemudian penyimpanan UFS 3.1 3x lebih cepat daripada teknologi sebelumnya.

Previous Post Next Post

Contact Form