Free Fire Melancarkan Karakter Baru Melalui Atraksi Light Show Burj Khalifa


 Penyanyi dan pelakon terkenal, Mohamed Ramadan, menjadi watak Arab pertama dalam permainan Free Fire. Tujuannya adalah untuk pemain di Timur Tengah dan Afrika Utara atau dipanggil MENA (Timur Tengah dan Afrika Utara).

Watak, bernama Maro, memulakan debutnya menerusi pertunjukan cahaya sejuk Burj Khalifa pada 14 April. Kerjasama ini disajikan sebagai bentuk komitmen global Garena Free Fire dalam membawa unsur-unsur lokal ke dalam permainan dan menghadirkan konten yang berkualiti untuk pemain.


Mohamed Ramadan berkata, "Adalah suatu kehormatan bagi saya untuk menjadi sebahagian daripada komuniti Garena Free Fire melalui pelancaran watak saya sendiri dalam permainan ini, Maro. Garena telah melakukan pekerjaan yang hebat dalam mencipta watak ini, dan saya berharap watak ini boleh menghiburkan dan menjadi rakan bermain. semua Survivors dalam permainan Free Fire. "


Kisah Perwatakan Maro

Watak Maro, yang berusia 32 tahun, dikatakan sebagai watak dengan kewarganegaraan Arab yang mempunyai kemahiran memburu dan menembak yang sangat baik. Maro dibesarkan di kawasan gurun, dan sangat dekat dengan berbagai binatang termasuk helang yang telah dia latih untuk menemaninya memburu.


Dalam permainan Free Fire, Maro memiliki skill yang menyerang musuh dengan kerosakan yang meningkat dengan jarak hingga 25%, dan serangannya merosakkan musuh yang dia tandakan meningkat sebanyak 3.5%.


Garena Free Fire telah mencapai 100 juta pemain aktif setiap hari pada puncaknya pada tahun 2020, dan bertekad untuk memperluas kehadirannya untuk menjangkau semua pemain di seluruh dunia.


Maklumat lebih lanjut mengenai Free Fire dapat dilihat di Facebook, Instagram, YouTube dan laman web rasmi kami.

Previous Post Next Post

Contact Form