Jeez! Wanita cantik ini ternyata lelaki berusia 53 tahun

 


Rasanya seperti ada yang akan terpegun melihat kecantikan wanita yang satu ini. Tetapi siapa sangka bahawa tokoh sebenarnya adalah lelaki berusia 53 tahun.

Bagi anda yang sering menggunakan aplikasi FaceApp, anda mesti biasa dengan penapis transgender yang membolehkan anda menukar wajah anda kepada lawan jenis. Jadi penapis itu digunakan oleh lelaki Jepun itu untuk bersenang-senang.


Jadi pada masa lapang dia mengambil gambar selfie menggunakan FaceApp dan menyuntingnya menjadi sosok wanita. Foto yang disiarkannya di Instagram dengan nama samaran Zaitaku_iyada pada pertengahan tahun 2020.


Tanpa disangka posting ini mendapat banyak perhatian. Akaun Instagram @zaitaku_iyada diikuti oleh 13,000 pengikut, sementara akaun Twitternya mencapai 7,100 pengikut.


Selama berbulan-bulan tindakan itu dilakukan tanpa ada yang mengetahui yang sebenarnya. Sehingga baru-baru ini dia mendedahkan identitinya di ruangan profil.


Tokoh pertengahan umur ini mengatakan bahawa dia adalah lelaki yang menggunakan FaceApp untuk mengubah penampilannya.


"Saya seorang bapa saudara berusia 50-an yang sering bekerja dari rumah," tulis lelaki itu di Instagram. "Saya ketagih dengan FaceApp dan saya memuat naik selfie dengan suntingan yang comel."


Ketika kenyataan itu terungkap, banyak pengikutnya tidak dapat mempercayai apa yang mereka lihat. Ada yang menjawab dengan jijik, tetapi banyak juga yang memuji betapa mahirnya lelaki itu dalam menggilap fotonya sehingga kelihatan realistik.


Bagaimana dengan anda?

Previous Post Next Post

Contact Form