Kemaskini Fairy Tail: Forces Unite! Hadirkan Class Support Baru, Butterfly

 


Fairy Tail: Angkatan Bersatu! tidak lama lagi akan membuat kemas kini kemas kini pada bulan April 2021 dan membentangkan kelas terbaru, Butterfly. Karakter jenis Magic ini boleh menjadi Debuffer dan Sokongan terbaik dengan Skillset-nya.

Bukan hanya dapat memberikan perlindungan terhadap anjing laut dari lawan, Kelas Rama-rama ini juga dapat memberikan Kerosakan Lebih Masa (DOT), mengurangi efek penyembuhan Heal, dan juga mengurangi M.DEF lawannya.


Adakah anda ingin tahu tentang kebolehan kelas terbaru Butterfly? Lihat penjelasan di bawah!


Kemahiran Aktif

Tarian Rama-rama Roh (Kemahiran Aktif 1)

Berikan M.DMG kepada 6 musuh dan peluang untuk menurunkan M.DEF sasaran.


Impian Cermin (Kemahiran Aktif 2)

Memberi M.DMG kepada 3 musuh dan berpeluang 100% menyebabkan kesan Bone Erosion yang mempunyai kesan pengurangan HP yang akan meningkat seiring dengan bertambahnya bilangan Giliran. Apabila kesan Bone Erosion berakhir, ia akan mengatasi Fixed Damage. Semua Kerosakan akan meningkat dengan M.ATK pengguna.


Impian Watermoon (Kemahiran Aktif 3)

Memberi M.DMG kepada 2 musuh, berpeluang 100% untuk memberikan kesan Infirm yang mengurangkan Penyembuhan sasaran sehingga 60% dan menyebabkan Kerusakan Tetap di akhir giliran. Kerosakan akan meningkat apabila M.ATK pengguna.


Impian Kejelasan (Kemahiran Aktif 4)

Memberi kesan Kejelasan kepada 6 sasaran bersekutu, meningkatkan Ketahanan Seal sasaran dan mengurangkan kemungkinan terkena anjing laut oleh penyihir selain Requip Kelas sebanyak 8%.


Dream of Erode (Kemahiran Aktif 5)

Memberi M.DMG kepada 1 musuh. Bilangan serangan meningkat sebanyak 1 setiap kali terdapat kesan Ketegangan atau Hakisan Tulang dari sasaran. Kemahiran ini akan menghilangkan kesan Ketiadaan atau Hakisan Tulang selepas digunakan. (Rehat: 1 giliran).


Rahsia Seni: Era Mimpi Buruk (Kemahiran Utama)

Gunakan 150 mata Fury untuk menggunakan Kemahiran Seni Rahsia. Memberi kesan berbeza berdasarkan jumlah Bone Erosion dan Infirm debuff pada musuh. Apabila kesan Bone Erosion lebih besar, semua unit dengan Infirm / Bone Erosion akan mengalami 1 kali kerosakan besar.


Apabila kesan Infirm lebih tinggi, semua unit dengan Infirm / Bone Erosion akan menerima kesan Nightmare Era selama 2 Giliran, mengurangkan semua Heal yang diterima menjadi 1 mata. Kemahiran ini tidak mencetuskan Crit dan memasuki Rehat 1 Putaran selepas digunakan.


Kemahiran Pasif

Erode (Kemahiran Pasif 1)

Meningkatkan M.ATK watak secara kekal


Mimpi buruk (Kemahiran Pasif 2)

Selagi kesan Hakisan Tulang, Kelesuan dan Kejelasan belum berakhir pada unit mati, ia akan dihantar ke unit dengan Kem yang sama secara rawak, jangka masa akan berterusan.


Nyanyian Pemulihan (Nyanyian)

Buat Nyanyian yang meningkatkan Kekuatan Regenerasi selama 12 jam dengan Vigor; Nyanyian boleh ditukar melalui Rumah Lelong.


Dengan kemampuan ini, tentunya Butterfly akan menjadi lawan yang sangat menyusahkan untuk kelas lain seperti Cure, Elixir, atau Lava. Keupayaannya untuk melindungi sekutu dan musuh debuff dapat mengubah perjalanan pertandingan.


Jadi, adakah anda sudah bersedia untuk menggunakan kelas baru ini? Kelas Rama-rama hanya boleh digunakan oleh watak asli Schoena dan juga Keneally.

Previous Post Next Post

Contact Form