Mari Ketahui 2 Peta Terkini dalam Update Call of Duty: Mobile

 


Memasuki musim terbaru, pelbagai kandungan baru juga tersedia untuk pemain hanya di Garena Call of Duty: Mobile.

Berbagai watak dan senjata baru dengan aksen samurai Jepun telah muncul di Garena Call of Duty: Mobile, yang membawakan tema terbaru Tokyo Escape.


Bukan hanya item baru yang dipersembahkan pada musim terbaru ini, peta multiplayer juga telah ditambahkan untuk meningkatkan kegembiraan bermain di Garena Call of Duty: Mobile. Berikut adalah 2 peta terbaru yang akan hadir dalam Musim 3 Tokyo Escape Garena Call of Duty: Mobile:



Oasis

Map Oasis akan hadir dengan konsep unik yang membuat semua pemain merasakan nuansa Timur Tengah dengan pelbagai hiasan dan patung yang sangat ikonik.


Bermain di Garena Call of Duty: Mobile akan menjadi lebih menyeronokkan dengan berada di peta bernuansa baru ini yang membuatnya seperti sedang berada di tengah perang di padang pasir.


Pesisir


Tidak seperti peta sebelumnya, yang menampilkan nuansa timur tengah, peta baru kedua, yang disebut Pantai, membawa nuansa sebuah kota kecil di tengah-tengah pantai. Peta klasik untuk mod carian dan pemusnahan ini akan kembali untuk menemani semua pemain pada musim terbaru.

Betul-betul menarik kan? perkara baru yang lain menanti anda hanya di Garena Call of Duty: Mobile . Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form