Netizen mengadu sukar untuk log masuk, inilah yang dikatakan oleh Twitter


 Sejumlah pengguna Twitter mengadu bahawa akaun mereka tidak dapat dibuka, tidak dapat masuk, dan beberapa gangguan serupa. Apa yang dikatakan oleh Twitter?

Kami uga mengalami gangguan ini, misalnya ketika membuka profil @TwitterSupport, yang muncul adalah mesej gangguan 'Ada yang tidak kena.' Setelah beberapa kali dimuat semula, halaman tersebut dapat dibuka.


Beberapa netizen lain juga mengalami perkara yang sama. Contohnya, Elaine Scattermoon melalui akaun @scattermoon, yang mengakui dia kesal kerana mesej ralat dari Twitter yang terus muncul.



"Kehilangan fikiran saya tentang bagaimana mesej ralat Twitter ini yang saya sampaikan secara tiba-tiba juga merupakan poster motivasi," katanya.


Kemudian ada pengguna yang mengeluh kerana mereka keluar dari akaun Twitter mereka secara tidak sengaja, dan kemudian tidak dapat log masuk.


Saya tidak sengaja keluar dari aplikasi telefon saya dan sekarang saya tidak dapat masuk lagi. Bagaimana saya memperbaikinya?

- Chris Whitfield (@RealCWhitfield) 17 April 2021



Melalui akaun @TwitterSupport Twitter mengakui masalah ini. Mereka mengakui bahawa mereka berusaha untuk menyelesaikan masalah ini.


"Tweet mungkin tidak muncul untuk beberapa pengguna. Kami sedang berusaha untuk menyelesaikan masalah ini dan anda akan kembali ke garis masa dalam masa terdekat," tulis Twiter.


Tweet mungkin tidak dimuat untuk sebahagian daripada anda. Kami sedang berusaha untuk menyelesaikan masalah dan anda akan kembali ke garis masa tidak lama lagi.


- Sokongan Twitter (@TwitterSupport) 17 April 2021





Tweet ini juga mendapat banyak respons. Salah satunya adalah netizen yang telah mempertanyakan, bagaimana mungkin pengguna yang mengalami gangguan dapat membaca tweet tersebut jika mereka tidak dapat membuka akaun Twitter mereka.


Soalan: jika tweet tidak dimuat, bagaimana mereka yang terpengaruh seharusnya melihat tweet ini yang memberi tahu mereka bahawa tweet tidak dimuat?


- Darth PapaBear - Saya Memerlukan Pelatih Pun (@bear_e) 17 April 2021


Dari pemantauan kami di laman downdetector, terdapat banyak laporan mengenai masalah di Twitter ini. Nampaknya kebanyakan laporan berasal dari laman web, iaitu 44%, dan 29% dari aplikasi iPhone dan iPad, dan 25% dari masalah masuk. Jenis mesej gangguan yang muncul juga bervariasi, seperti 'Gagal memuat tweet', Layanan Tidak Tersedia ', dan' Sambungan hulu '

Adakah anda mempunyai masalah ini atau tidak? Ayuh, tulis di ruangan komen ...

Previous Post Next Post

Contact Form