Memuatkan demo Resident Evil Village PS5 lebih pantas daripada PS4

 


Seorang YouTuber berkongsi muat naik mengenai perbandingan layar pemuatan permainan Resident Evil Village di PlayStation 5 (PS5) dengan PlayStation 4 (PS4). Hasilnya, PS5 memuatkan 10 kali lebih pantas daripada PS4.

Ia adalah ElAnalistaDeBits, YouTuber, yang menganalisis demo Castle, Resident Evil Village. Dia menemui bukti bahawa PS5 jauh lebih pantas daripada PS4 dan PS4 Pro.


PS5 semasa menjalankan demo hanya memerlukan masa sekitar tiga hingga empat saat. Sementara versi PS4 Pro memakan masa sekitar 25 saat dan PS4 memakan masa sekitar 26 hingga 27 saat.


Dari segi prestasi, mematikan jejak sinar pada PS5 masih memberikan kadar bingkai yang stabil. Penggunaan sinar jejak sahaja dapat memberikan kualiti bayangan dan pantulan yang berbeza. Oleh itu, pemain mesti memutuskan sendiri sebelum meningkatkan kualiti yang lebih baik, sama ada sesuai dengan prestasi yang dimiliki platform.


Memandangkan Resident Evil Village akan segera dilancarkan, Capcom memberi peluang kepada peminat permainan untuk merasakan sedikit ketegangan dari permainan ini dengan melancarkan demo. Mereka mengumumkan ini dari acara pameran kedua pada 15 April.


Demo telah dilancarkan dari 18 April hingga 2 Mei. Pemain berpeluang bermain Resident Evil Village dalam dua kategori, iaitu demo Village and Castle dengan durasi masing-masing 30 minit. Satu lagi adalah demo dari dua tempat dengan durasi keseluruhan 60 minit.


Demo Resident Evil Village terbahagi kepada tiga kumpulan dengan masa pelepasan yang berbeza. Demo hanya perlu dimuat turun sekali dan akan tersedia pada tarikh yang ditentukan.


Untuk memainkan versi lengkap permainan Resident Evil Village, anda harus menunggu dengan sabar sehingga 7 Mei 2021. Capcom akan melancarkannya di PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X / S, Google Stadia dan Steam.

Previous Post Next Post

Contact Form