Mobile Legends Redeem Code April 2021, Menyambut 10 Juta Pengikut

 


Mobile Legends Redeem Code dilancarkan secara rasmi oleh Moonton secara percuma. Peminat berpeluang mendapatkan hadiah yang cukup menarik.

Tujuan kod ini dikongsi untuk meraikan pencapaian Instagram @mobilelegendsgame yang telah menyentuh 10 juta pengikut. Sebagai tanda terima kasih, mereka memberikan kod penebusan percuma dan mengadakan hadiah dengan hadiah kulit pahlawan epik Kimmy.


Berdasarkan maklumat dari Instagram, Selasa (6/4/2021), kod penebusan Mobile Legends berikut dapat ditukar: playlegends.



Setelah menukar kod, pemain akan mendapat lima hadiah, iaitu 25 Jungle Emblem Fragments, 66 Magic Dust, 20 Support Emblem Fragments, 20 Magic Emblem Fragments dan 10 Physical Emblem Fragments.


Cara menebus kod penebusan Mobile Legends sangat mudah. Pertama sekali, anda boleh melayari laman web rasmi https://m.mobilelegends.com/en/codexchange secara langsung.


Kemudian masukkan kod tebus dan Game ID Mobile Legends. Untuk melihat ID Permainan, anda dapat memasuki permainan, dan klik pada foto profil di kiri atas. Kemudian ID Permainan berada di bawah butang tetapan lapan digit. Ingat, nombor dalam kurungan tidak perlu digunakan.


Kemudian klik butang kirim untuk menghantar kod pengesahan terlebih dahulu. Kemudian kod pengesahan akan dihantar ke peti masuk pemain dalam permainan.


Setelah mendapatkan kod, pemain dapat kembali ke laman web dan memasukkan bidang kod pengesahan. Peringkat akhir hanya perlu mengklik butang Tebus, dan hadiah akan dihantar kembali ke peti masuk pemain dalam permainan.


Mobile Legends sendiri adalah permainan dengan genre Multiplayer Online Battle Arena, yang telah dikeluarkan sejak 2016. Moonton adalah pembangun yang bertanggungjawab atas kejayaan Mobile Legends.


Penampilannya di platform mudah alih adalah nafas segar bagi para pemain yang tidak dapat bermain permainan MOBA di PC seperti Dota 2 dan League of Legends. Walaupun kehadirannya berada dalam bayangan Vainglory yang dirilis pada tahun 2014, Mobile Legends dapat membuktikan bahawa mereka dapat bersaing dan menjadi popular hingga sekarang.

Previous Post Next Post

Contact Form