Neymar Jr. Sedia Menyertai Game Fortnite

 


Bintang bola sepak Brazil Neymar Jr bersedia tiba di Fortnite pada 27 April 2021. Dia akan menjadi atlet profesional kulit pertama yang boleh dimainkan di Fortnite.

Salah satu bintang terbesar dalam sukan bola sepak datang ke kerajaan pertempuran royale. Dia adalah Neymar Jr. yang telah disahkan menjadi kulit baru di Fortnite.


Sebelum ini, maklumat mengenai kulit telah dibocorkan di Internet melalui akaun Twitter ESFortniteBR. Dalam catatan ini, rendering rasmi menghasilkan bentuk kulit Neymar dengan beberapa gaya yang berbeza dan Glider, Pickaxe, Back Bling, Toy Emote dan Loading Screen.


Kulit Neymar Jr tidak akan muncul di kedai barang, tetapi di Battle Pass Bab 2 Musim 6. Kemudian pemain boleh menyelesaikan Pertanyaan Pass Pass Neymar Jr mulai 27 April.


Dia tidak dapat dibendung lagi!


Mulai 27 April, pemilik Battle Pass dapat memperoleh Pakaian @neymarjr dan barang-barang lain dari Setnya.


Baca mengenai apa yang berlaku di @FNCiptakan dan bertanding di Piala Neymar Jr di mana anda boleh memenangi kasut bola sepak yang direka khas ⚽https: //t.co/pnDCYwkgpk pic.twitter.com/FkiH0Emfdo


- Fortnite (@FortniteGame) 25 April 2021


Dengan menyelesaikan misi, pemain Fortnite akan membuka kunci kulit Neymar Jr serta bentuk asal Black Bling, Toy Emote dan hadiah lain. Dalam mod kreatif juga akan terdapat Welcome-Hub bertema Paris untuk diterokai oleh pemain.


Neymar sendiri telah terjun ke dunia pembuatan kandungan permainan video di Twitch. Dia baru-baru ini bergabung dan sudah menjadi salah satu streamer paling popular dalam perkhidmatan streaming dalam talian, twitch.


Namun, buat masa ini dia tidak dapat melakukan siaran langsung, dan alasan sebenar larangannya belum diketahui. Ramai yang berpendapat bahawa ini disebabkan oleh DMCA (Digital Millennium Copyright Act), seperti bermain muzik semasa streaming.


Ini dengan cepat dapat menghukum streamer. Ini adalah masalah bagi banyak pita, jadi bukan hanya Neymar yang memilikinya.


Mungkin Neymar boleh bermain FIFA 21 ketika dia boleh melakukan live streaming. Ini kerana FIFA 21 membolehkan pemain mematikan muzik semasa melakukan streaming untuk mengelakkan serangan DMCA (Digital Millennium Copyright Act).

Previous Post Next Post

Contact Form