Pengimbas Duo baru Canon Menjanjikan Kelajuan Tinggi

 


Canon, telah melancarkan dua pengimbas dokumen terbaru , yaitu imageFormula DR-S150 dan R40. Kedua-dua pengimbas ini dijanjikan untuk menyokong produktiviti kerana kelajuan tinggi.

Kedua-dua DR-S150 dan R40 adalah alat pengimbas yang ditujukan untuk syarikat dalam berbagai industri, seperti perkhidmatan kewangan, penjagaan kesihatan, perkhidmatan undang-undang dan insurans. Kedua-duanya juga disatukan dengan pelbagai perisian pengurusan dokumen untuk mempermudah aliran kerja pengguna.


Dokumen digital menjadikan proses kerja lebih mudah dan praktikal. Kelebihan fail digital, selain mudah diakses dari mana saja, juga dapat menjimatkan ruang, mempermudah pengurusan pengarkiban, dan mencari fail dokumen dengan lebih cepat jika diperlukan.



Dua pengimbas dokumen baru dari Canon dilengkapi dengan teknologi terkini dan mudah dikendalikan untuk menyokong produktiviti kerja di mana sahaja.


Pengimbas ini bukan sahaja mempunyai kelajuan tinggi, tetapi juga penyambungan yang lengkap. Seperti WiFi, Ethernet, dan tentu saja USB. Pengguna juga boleh mengendalikan pengimbas ini melalui telefon bimbit mereka.


Kelajuan mengimbas dokumen itu sendiri mencapai 45 halaman per minit (ppm), dan juga dilengkapi dengan fitur pengenalan watak optik (OCR) yang dapat mengubah gambar menjadi teks.


Mekanisme pemberian kertas yang digunakan dapat menyimpan hingga 60 halaman dengan berbagai jenis kertas, seperti kertas tipis, kad pengenalan plastik, hingga pasport setebal 4mm.


R40 mempunyai beberapa kelebihan DR-S150 tetapi pada harga yang lebih rendah. Kelajuan pengimbasan adalah 40 ppm dengan resolusi hingga 600 dpi, dan dapat mengimbas dua sisi dokumen pada masa yang sama.


Sistem Pengumpan Dokumen Automatik yang digunakan dapat memuat hingga 60 helai kertas, dan juga mendukung berbagai jenis kertas, tebal dan tipis, resit, dan kad nama.


Previous Post Next Post

Contact Form