Perfect World Mobile menyebarkan Kemas Kini Pertama, Apa Yang Baru?

 


Tidak lama setelah dilancarkan , permainan Perfect World Mobile menerima kemas kini utama yang disebut Soul Hunter. Apa yang baru dalam kemas kini?

Seperti namanya, kemas kini Soul Hunter menyajikan kelas terbaru dari ras Manusia, iaitu Soul Hunter. Selain itu, yang akan menjadikannya lebih menarik, akan ada juga Liga Tertinggi, di mana 8 kumpulan terbaik dari setiap pelayan akan bertempur.


"Kami sangat berterima kasih kepada para pemain atas sambutan hangat ketika Perfect World Mobile dilancarkan November lalu. Oleh itu, sebagai bentuk terima kasih, kami menafsirkan pelancaran pembaruan Soul Hunter sebagai usaha untuk menghadirkan pengalaman permainan Perfect Word Mobile. ke tahap baru. lebih tinggi lagi, "kata Pengurus Projek Mobile World Perfect, Steven Tjia.


Soul Hunter sendiri adalah kelas dari umat manusia yang mempunyai kekuatan untuk memberikan debuff (kesan negatif) kepada lawannya. Terdapat dua pilihan untuk jantina Soul Hunter, iaitu Lelaki dan Wanita.

Kemahiran Pemburu Jiwa

Soul Chain - Fungsi utamanya menjadikan watak tidak dapat menggunakan kemahiran menyembunyikan / menghilang, kemahiran ini sangat sesuai untuk memerangi Pembunuh Kelas yang dikatakan sangat OP dalam PvP.


Tormented Soul - Kemahiran ini menangani kerosakan dari masa ke masa / racun yang mengurangkan HP musuh untuk beberapa saat.


Soul Scream - Kemahiran yang memberikan kesan Ketakutan pada sasaran, kesan Ketakutan ini membuat lawan kehilangan kawalan selama 2.5 saat, kemahiran ini sangat baik digunakan semasa PvP jika Soul Hunter terkena banyak lawan, atau Soul Hunter ingin bertahan jauh dari penyembuh pasukan lawan.


Kemudian dalam kemas kini ini juga terdapat beberapa ruang bawah tanah baru, terutama dalam Penanaman. Ruang bawah tanah yang akan datang dijaga oleh musuh yang lebih kuat dan memerlukan strategi tambahan.


Selain itu, ada juga kegiatan guild baru, seperti Catch the Balloon, di mana pemain diajak menangkap belon di udara. Terdapat juga Follow the Track and Guild Invader.


Selain bertempur dalam Perang Wilayah, pemain juga boleh melombong bijih dan kayu. Setelah pemain melombong bijih dan kayu, pemain boleh menyimpannya di dada.

Setelah memiliki bahan tertentu, pemain dapat menggunakannya untuk membina bangunan.


Terakhir adalah Supreme League, di mana 8 kumpulan terkuat di setiap pelayan akan diadu antara satu sama lain. Kemas kini Soul Hunter akan diedarkan oleh VNG, penerbit permainan ini pada 31 Mac 2021, baik di Android dan iOS.

Previous Post Next Post

Contact Form