Pilih kubu kuat dan perjuangkan pelbagai hadiah dalam Call of Duty: Mobile

 


Acara menarik baru sahaja dipersembahkan oleh Garena untuk permainan Call of Duty: Mobile. Dapatkan hadiah istimewa dengan menyertai dua puak yang ada.

Rasanya tidak lengkap tanpa acara tematik di Garena Call of Duty: Mobile. Sama seperti musim sebelumnya, di musim terbaru ini, Garena Call of Duty: Mobile mempersembahkan acara tematik yang mengajak semua pemain untuk menyertai puak yang telah disiapkan.


Ingin tahu cara bermain? Mari lihat maklumat berikut


Mulai hari ini, anda boleh mengakses acara tematik khas ini melalui CODM dalam permainan, anda tahu. Dalam acara ini, terdapat 2 puak, iaitu Fight for Five Knights dan Fight for UAC yang boleh anda pilih mengikut kehendak anda.


Kedua-dua puak itu menawarkan ganjaran yang berbeza untuk semua pengikutnya.


Perjuangan Untuk Mengawal Seluruh Wilayah Bermula Hari Ini!

Yang uniknya ialah dalam acara ini semua pemain yang menyelesaikan misi pada hari tersebut akan memberikan mata sumbangan untuk puak yang mereka pilih. Sehingga perpaduan setiap pemain antara puak adalah faktor penting untuk dapat memenangi wilayah masing-masing.


Faksi yang berjaya mengawal seluruh wilayah akan diisytiharkan sebagai pemenang. Kemudian semua pemain yang menjadi anggota puak akan menerima hadiah khas, iaitu Epic Frame.


Betul-betul menarik kan? perkara baru yang lain menanti anda hanya di Garena Call of Duty: Mobile. Nantikan maklumat lebih lanjut hanya pada Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form