Resident Evil Village: Ini adalah Ukuran Lady Dimitrescu untuk Kasut Vampire Seksi

 


Resident Evil Village akan keluar tidak lama lagi, dan vampir seksi Lady Dimitrescu tetap menjadi ikon yang dinanti-nantikan. Ukuran kasutnya telah dinyatakan.

Setelah perawakannya yang menjulang tinggi terungkap, penjahat cantik Lady Dimitrescu kembali menjadi perhatian. Kali ini, Capcom mendedahkan saiz kasut vampir paling seksi di dunia Resident Evil.


Obsesi peminat sekali lagi menimbulkan persoalan aneh, yang berkaitan dengan ukuran kaki Lady Dimitrescu. Ketika ditanya secara langsung, Pengarah Seni Tomori Takano mendedahkan bahawa ukuran kasut Lady Dimitrescu benar-benar mengagumkan pada 17.4 inci (44 cm), hampir dua kali ganda ukuran kasut kebanyakan wanita.



Takano menambah bahawa dia pada awalnya merancang kasut berdasarkan sepasang kasut tumit tinggi yang sebenarnya, yang kemudian diimbas secara digital dan diubah ukurannya agar sesuai dengan ketinggian menakutkan Lady Dimitrescu dalam permainan Resident Evil Village.


Baca juga:

Spesifikasi PC Mesti Memiliki untuk Memainkan Resident Evil Village

Sebenarnya, Resident Evil Village tertumpu pada musuh gaya ghaib dalam dunia fantasi. Di mana penyihir, manusia serigala dan vampir hadir untuk memburu watak utama, Ethan Winters. Tetapi peminat lebih terobsesi dengan salah satu penjahat utama dalam siri Resident Evil Village, Lady Dimitrescu.


Vampir seksi ini menjadi sensasi dan topik hangat di internet setelah muncul semasa pameran Resident Evil yang diadakan oleh Capcom pada bulan Januari. Satu perkara yang membuat peminat penasaran adalah ketinggiannya yang menjulang tinggi dengan penampilan yang cukup glamor.


Hingga akhirnya dorongan dari peminat yang ingin tahu mengenai sosok vampir yang indah ini memaksa Takano untuk mengulas mengenai ketinggian Lady Dimitrescu. Dia mendedahkan bahawa dia tinggi 2.9 meter atau 9 kaki dan 6 inci. Sosoknya yang menakutkan membuatnya kelihatan elegan dengan kasut tumit tinggi dan lebar yang dia pakai.


Kehadiran Lady Dimitrescu adalah warna baru penjahat yang telah muncul dalam permainan Resident Evil. Berbanding dengan penjenayah lain seperti Mr X, Tyrant, dan monster Resident Evil klasik, Lady Dimitrescu menawarkan sesuatu yang berbeza berkat ukurannya, badan seksi dan wajahnya yang cantik.


Bermula dari sebulan dari sekarang, Resident Evil Village akan dilancarkan tidak lama lagi, pada 7 Mei 2021. Siri permainan Resident Evil terbaru akan tersedia untuk PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One dan Xbox Series X / S.

Resident Evil Village: Ini adalah Ukuran Lady Dimitrescu untuk Kasut Vampire Seksi Resident Evil Village: Ini adalah Ukuran Lady Dimitrescu untuk Kasut Vampire Seksi Reviewed by thecekodok on 4:30:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.