Skin dan Senjata Baru dalam Call of Duty: Mobile dengan Samurai Nuances

 


Skin baru untuk Call of Duty: Senjata mudah alih mempunyai nuansa samurai klasik. Ia mempunyai kesan membunuh yang lebih menakutkan dan popular di kalangan pemain.

Euforia tema terbaru 'Tokyo Escape' yang membawa nuansa samurai ke Garena Call of Duty: Mobile. Ini tentunya tidak lengkap tanpa pelbagai watak dan senjata dengan penampilan terbarunya.


Penampilan watak dan senjata yang akan hadir dalam Garena Call of Duty: Mobile benar-benar mencerminkan aksen dan nuansa seorang pejuang dari Tanah Sakura. Dengan peninggalan dan kulit yang dimiliki, tentu semua pemain dapat merasakan bahawa mereka berada dalam perang samurai Jepun klasik.


Senapang paling popular di Battle Royale: AK 47 berada di peringkat legenda

Selain itu, dalam acara cabutan bunga dan bunga ini, Garena Call of Duty: Mobile menghadirkan AK 47 sebagai senjata jenis Assault Rifle yang paling popular dalam mode battle royale. Senjata yang ditunggu-tunggu oleh banyak pemain kini hadir dengan kesan membunuh yang lebih menakutkan.


Dilengkapi dengan kemas kini yang sangat menarik, yang pastinya dapat membuat pemain lebih bersemangat untuk memenangi pertempuran. Berikut adalah statistik senjata AK 47 ini:


Kerosakan: 48

Kadar Kebakaran: 55

Ketepatan: 67

Mobiliti: 68

Julat: 58

Kawalan: 44

Betul-betul menarik kan? perkara baru yang lain menanti anda di Garena Call of Duty: Mobile . Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form