AOV: Lu Bu, Maloch, Tulen, & Kriknak Bersatu untuk Melindungi Bumi

 


Arena of Valor mempersembahkan kulit terbaru dari Lu Bu, Maloch, Tulen, & Kriknak. Pemain boleh mendapatkannya melalui acara Great Deals pada 19 April - 3 Mei dan 23 April - 6 Mei 2021.

Bumi dalam bahaya, pergerakan Tangan Bayangan semakin tidak dapat dibaca. Bumi memerlukan perlindungan dari kekuatan yang dapat menghancurkan kedamaian antara puak.


Untuk mengatasinya, pasukan neutral diperlukan untuk menjaga keamanan, mereka adalah AOV Earth Defender. Terdapat 4 Pembela Bumi yang bersedia untuk menjaga keamanan di Bumi.



Mereka adalah Steelheart: Rage Maloch, Steelheart: Punishment Lu Bu, STL-79 Tulen, dan STL-162 Kriknak. Dengan teknologi yang lebih baik, mereka dapat mengatasi semua masalah tanpa perlu takut pada rintangan yang mereka hadapi.

Mereka adalah tentera yang tidak gentar dan siap bertempur di barisan depan. Bagi anda yang ingin menjadi sebahagian daripada Earth Defender, anda boleh mendapatkan keempat-empat Skins melalui acara khas ini pada bulan April 2021.


Anda boleh mendapatkan Skin Steelheart: Rage Maloch melalui acara Great Deals yang berlangsung dari 19 April - 3 Mei 2021. Sementara Skin Steelheart: Punishment Lubu, STL-79 Tulen, dan STL-162 Kriknak anda dapat melalui acara Magic Dice yang mana hadir pada 23 April - 6 Mei 2021.


Simpan tarikh-tarikh penting ini dan jadilah pelindung Bumi dengan AOV Earth Defender!

Previous Post Next Post

Contact Form