Sneak Peek Perk Musim 3 Garena Call of Duty: Mobile


 Garena Call of Duty: Mobile akan mempersembahkan item baru untuk peminatnya. Mempunyai ciri unik yang dapat meningkatkan kemahiran bermain anda.

Selain watak dan senjata terbaru yang menemani anda dalam Garena Call of Duty: Mobile pada musim terbaru ini, ia pasti tidak lengkap tanpa penambahan item terbaru yang dapat meningkatkan kemahiran bermain anda.


Ingin tahu mengenai apa yang akan dihadiri? Ayuh, lihat perkara berikut!


Seperti yang diketahui, di Garena Call of Duty: Mobile, ada item dengan ciri unik yang mempunyai kemahiran pasif yang dikenali sebagai Perk.


Perk itu sendiri adalah ciri dalam Call of Duty untuk dapat memaksimumkan kemahiran anda mengikut watak yang digunakan. Perk dibahagikan kepada 3 klasifikasi yang dibezakan dengan warna yang mereka miliki, iaitu merah, hijau dan biru.


Dalam loadout yang digunakan, semua pemain hanya dapat menggunakan 1 setiap klasifikasi.


Perk Terkini: 'Overlock'

Pada musim terbaru ini, 1 faedah baru akan bergabung dengan barisan faedah merah lain yang sudah tersedia di Garena Call of Duty: Mobile. Uniknya, kelebihan terbaru yang disebut 'overlock' ini mempunyai kemampuan yang tentunya akan membantu semua pemain untuk meningkatkan prestasi mereka di medan perang.


Sebagai salah satu ciri unik Garena Call of Duty: Mobile, kemahiran pengendali juga menjadi andalan bagi semua pemain untuk membasmi musuh. Dengan adanya perkongsian 'overlock' yang berfungsi untuk mempercepat masa pengisian semula untuk kemahiran operator.


Ini tentu menjadikan permainan lebih tegang dan tegang, bukan?


Tidak sabar untuk mencuba faedah terkini ini? Perkara baru yang lain menanti anda di Garena Call of Duty: Mobile .


Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form