3 Senjata Paling Popular Sekarang di Garena Call of Duty Mobile Sekarang

 


Seiring berjalannya waktu, pelbagai senjata di Call of Duty: Mobile terus ditambah dan dioptimumkan. Ini dilakukan untuk membuat semua pemain selesa menggunakan semua pilihan senjata yang ada.

Pada setiap musim, senjata yang menjadi kegemaran pemain juga cenderung berubah. Kali ini, 3 senjata ini adalah senjata pilihan untuk majoriti pemain.


Lihat penjelasan lengkap mengenai ketiga-tiga senjata ini:


ICR-1

ICR-1 adalah senapang serangan ketepatan yang sangat tinggi. Mempunyai kadar tembakan yang sederhana dan kerusakan yang baik, dengan pemasangan senjata yang lengkap, ini dapat dikatakan memiliki kadar penarikan yang rendah, jika dibandingkan dengan berbagai senjata lain.


Berikut adalah statistik:


Kerosakan: 40

Kadar kebakaran: 60

Ketepatan: 69

Mobiliti: 72

Julat: 52

Kawalan: 61

QQ9

QQ9 adalah salah satu senjata jenis SMG terbaik di Garena Call of Duty: Mobile hari ini. QQ9 mempunyai kerosakan tinggi, kadar api cepat, ketepatan yang baik, dan kadar mundur sederhana.


Senjata ini sangat sesuai untuk digunakan dalam pertempuran jarak dekat atau sederhana. Berikut adalah statistik:


Kerosakan: 40

Kadar Kebakaran: 83

Ketepatan: 38

Mobiliti: 81

Julat: 46

Kawalan: 39

AK47

AK-47 adalah senapang serangan automatik sepenuhnya dengan kerosakan tertinggi dalam Garena Call of Duty: Mobile. Namun, kekalahan tinggi AK-47 menjadikannya sukar untuk mencapai sasaran musuh.


Banyak pemain yang bagus lebih suka menggunakan AK-47 kerana kekuatan dan kerosakannya yang tinggi. Berikut adalah statistik:


Kerosakan: 48

Kadar Kebakaran: 55

Ketepatan: 67

Mobiliti: 68

Julat: 58

Ingin mengetahui semua keseronokan di Garena Call of Duty: Mobile? Tunggu maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .



Previous Post Next Post

Contact Form