Arena of Valor X Sword Art Online: Nantikan kepulangan Kirito dan Asuna


 Kolaborasi Arena of Valor dan Sword Art Online akan kembali dalam masa terdekat. Ini dapat dilihat dari beberapa catatan Media Sosial @garenaaovid yang mengeluarkan visual Hero Allain dan Butterfly di arena pertempuran.

Melalui kerjasama antara Arena of Valor (AOV) dan Sword Art Online, Garena AOV sekali lagi akan menampilkan kulit eksklusif Kirito (Black Swordsman Kirito, Kirito 2nd Phase) dan Asuna (Lightning Flash Asuna, Stacia Asuna) dalam permainan.


Kulit ini kemudian akan dipersembahkan dalam acara khas bernama Full Dive Restart pada 3 - 22 Jun 2021.





Selain daripada acara khas ini, anda juga boleh mendapatkan pelbagai barangan eksklusif AOV x Sword Art Online. Terdapat Dance, Emoji, dan Battle Effect melalui acara Magic Draw Sword Art Online (SAO) khas.


Pemain juga boleh mendapatkan Tiket Gulung Merah dan Selam Penuh dengan Login Arena of Valor selama 10 hari, dalam tempoh 1 - 14 Jun 2021. Tiket-tiket ini kemudiannya dapat digunakan untuk memainkan Acara Restart Penuh Dive dan Magic Online AOV X Sword Art khas Lukis.


Jadi, jangan lupa tuliskan tarikh-tarikh penting di atas untuk mengambil bahagian dalam acara kolaborasi khas AOV X Sword Art Online, Full Dive Restart.

Previous Post Next Post

Contact Form