Ranked Series Baru Call of Duty: Mobile Bermula, Mari Tingkatkan Kedudukan Lagi!


 Dalam kemas kini musim, tentu saja, banyak kandungan baru menanti anda di Garena Call of Duty: Mobile. Salah satunya adalah Siri Peringkat terbaru yang dinanti oleh semua pemain.

Sebagai mod kegemaran, iaitu mod peringkat, momentum ini dinanti dan disambut oleh semua pemain di Garena Call of Duty: Mobile.


Salah satu sebab mengapa momentum reset momentum selalu dinantikan adalah kerana pada masa ini semua pemain berpeluang untuk kembali berada di papan pendahulu teratas dalam mod multiplayer dan battle royale.



Selain ingin menguji kemampuan anda dan membuktikan peningkatan kemahiran anda, dalam setiap siri peringkat terbaru Garena, Call of Duty: Mobile juga sering berkongsi item epik terbaru yang terdiri daripada watak dan senjata.


Kedua-dua hadiah ini dapat diberikan untuk anda yang telah mencapai tahap teratas dan akan segera mendapatkan senjata epik KN-44 untuk mod berbilang pemain dan watak Seraph epik untuk mod pertempuran royale.


Bukan itu sahaja, dalam siri 2 terdapat ciri-ciri baru yang dinanti-nantikan pemain. Fungsi ini membolehkan pemain memilih peta dengan mengundi.


Tetapi perlu diingat bahawa ciri ini hanya berlaku untuk anda yang berada di tahap dan ke atas. Oleh itu, jangan lupa untuk terus menaikkan pangkat di musim baru dan dapatkan pelbagai hadiah.


Banyak kegembiraan menanti anda hanya di Garena Call of Duty: Mobile. Nantikan maklumat lebih lanjut hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form