Inilah Heroes Percuma di Arena of Anniversary ke-4 Valor

 


Garena Arena dari Valor tidak lama lagi akan menyambut ulang tahun ke-4 pada 6 Jun 2021. Untuk meraikan hari istimewa ini, Garena AOV telah menyediakan pelbagai hadiah menarik dalam sebuah acara yang bertajuk Make a Wish.

Pemain boleh memilih hadiah mengikut kehendak mereka, seperti hadiah PlayStation 5, kredit, hadiah Codex Tahap Penuh, atau Hero Selector. Sekiranya anda bernasib baik, anda boleh membawa pulang semua hadiah dalam acara tersebut.


Jadi, apa jenis hadiah Hero yang dapat anda perolehi melalui acara Make a Wish? Secara keseluruhan ada 19 pahlawan yang boleh anda pilih ketika memenangi Hero Selector Box.



Mereka adalah Dirak, Sephera, D'Arcy, Paine, Liliana, Quillen, Rourke, Amily, Dextra Veres, Airi, Qi, Hayate, Laville, Yena, Maloch, Skud, Volkath, dan Marja.


Wira-wira ini adalah yang terbaik dan mempunyai pelbagai kebolehan. Sudah tentu, pemain boleh memilih salah satu daripada 19 wira di dalam kotak.


Acara Make a Wish telah berlangsung dari 27 Mei 2021 dan anda boleh menyemak acara tersebut secara langsung dalam permainan Arena of Valor.

Previous Post Next Post

Contact Form