Bagi mereka yang melihat Apple Watch Series 6 dan SE, terdapat versi Refurbished di sini


 Sekiranya anda berminat dengan Apple Watch Series 6 dan Apple Watch SE, tetapi masih memalukan untuk membelinya dengan harga penuh, ada berita baik. Apple kini mula menjual versi diperbaharui atau diperbaiki dari dua model Apple Watch yang diperkenalkan pada September 2020 di laman webnya minggu ini.

Langkah ini sebenarnya bukanlah perkara yang pelik. Sebelumnya, Apple juga telah lama menjual unit iPhone, iPad, Mac, dan Apple TV yang telah dikemas kini. Apple Watch baru menyertai senarai alat yang diperbaharui hanya tujuh bulan selepas dilancarkan.


Dikutip dari BGR, melalui laman webnya, Apple menawarkan model diperbaharui paling murah, iaitu Apple Watch SE 44mm dengan casing aluminium Space Grey dan Black Sport Band dengan harga USD 259. Harga ini didiskon oleh USD 50  dari harga baru.



Apple juga menjual model GPS Apple Watch Series 6 yang diperbaharui dengan selongsong aluminium Emas dan Pink Sand Sport Band dengan harga USD 339 , USD 60 lebih murah daripada harga runcit.


Seperti semua unit alat yang diperbaharui yang dijual oleh Apple, jam tangan pintar yang diperbaharui ini dilengkapi dengan jaminan satu tahun, penghantaran dan pulangan percuma, ujian berfungsi penuh, pembersihan menyeluruh, versi watchOS asli atau lebih baru, dan kotak baru dengan semua kabel dan aksesori. relevan. Sebagai tambahan, jika anda mahu, anda dapat menambahkan jaminan tambahan dengan mendaftar ke AppleCare + dengan harga mulai dari USD 69.


Perlu diketahui, stok Apple Watch yang diperbaharui ini terhad, dan sukar untuk meramalkan seberapa cepat kehabisan stok Apple atau menambahnya. Yang mengatakan, ada laman web lain yang menawarkan Apple Watch yang diperbaharui dengan harga yang lebih rendah. Tetapi anda tidak akan mendapat semua kemudahan yang ditawarkan Apple jika anda membeli melalui laman webnya.

Previous Post Next Post

Contact Form