Dapat Bonus Raya, sudah tiba masanya untuk mencari telefon bimbit untuk bermain permainan

 


Adakah anda mendapat Bonus? Sekiranya ada, nampaknya masa yang tepat untuk anda membeli telefon bimbit baru. Lebih-lebih lagi, telefon bimbit yang boleh anda gunakan untuk bermain permainan.

Mungkin ramai di antara anda berpendapat bahawa semua telefon pintar pada masa ini adalah telefon bimbit. Pandangan ini tidak salah, tetapi tidak sepenuhnya betul.


Kadang-kadang ada telefon pintar yang boleh memainkan beberapa permainan mudah alih. Tetapi jika anda ingin mencari kualiti yang jauh lebih baik, baik dari segi kadar bingkai, kadar penyegaran untuk menghasilkan grafik yang hebat, anda memerlukan telefon pintar yang tepat.


Berikut adalah rangkaian telefon bimbit yang sesuai untuk anda beli menggunakan wang Bonus untuk bermain permainan, dikumpulkan oleh kami dari pelbagai sumber.


Cadangan HP untuk Bermain Permainan:

1. Telefon Asus ROG 5

Asus ROG Phone 5 adalah pilihan nombor satu untuk permainan mudah alih. Ini tidak mengejutkan kerana ia dirancang dan dipasarkan dengan mempertimbangkan keperluan pemain.


Menyematkan chipset berkualiti tinggi, iaitu pemproses Snapdragon 888, mempunyai skrin kadar penyegaran 144Hz, penyimpanan hingga 512GB dan RAM hingga 18 GB, memberikan kepuasan kepada pemain ketika bermain game.


Telefon ini juga mempunyai kapasiti bateri yang kuat hingga 6,000 mAh. Untuk memberikan pengalaman bermain yang panjang untuk pemain.


2. One Plus 9 Pro

One Plus mungkin tidak menawarkan nilai yang sama dengan Asus ROG Phone 5, tetapi mereka dapat menggabungkan perkakasan dan perisian dengan cara yang berbeza dan menyeronokkan. Telefon ini sepertinya layak disandingkan dengan beberapa telefon permainan yang lain.


Bersenjata dengan pemproses Qualcomm Snapdragon 888, ia menawarkan RAM hingga 12GB dan paparan AMOLED 120Hz yang menawan. Jangan lupa kapasiti bateri yang panjang hingga 4,500 mAh dan storan yang sangat luas, iaitu 256GB


3. Samsung Galaxy S21

Untuk perdana Samsung pada tahun 2021, ia tidak dilabel sebagai telefon permainan. Tetapi mereka masih dapat menawarkan kelebihan yang diperlukan oleh pemain.


Skrin yang dibentangkan mencapai 6.2 inci Full HD + 120Hz. Sementara pemproses menggunakan Snapdragon 888 atau Exynos 2100.


Jangan lupa kapasiti bateri tahan lama hingga 4,000 mAh, dengan RAM 8GB dan storan 256 GB.


4. LG V60 ThinQ

Muncul dengan reka bentuk yang berbeza, LG V60 ThinQ unik apabila pemain memainkannya untuk bermain permainan. Telefon lipat ini menggunakan bateri 5.000 mAh, Qualcomm Quick Charge 4.


Mempunyai skrin yang lebih lebar hingga 6,8 inci Full HD +, dilengkapi dengan Snapdragon 865. Telefon ini menawarkan 8GB RAM dengan ruang storan yang tidak terlalu besar, iaitu 128GB.


5. Xiaomi Black Shark 3

Sebagai telefon bimbit, Xiaomi Black Shark 3 mempunyai kelemahan. Beberapa pemain akan dibatasi oleh kadar penyegaran hanya 90 Hz. Lebih kecil daripada Telefon Asus ROG 5.


Namun, pemain mempunyai sudut tontonan yang lebih luas, kerana ditawarkan layar berukuran 6,6 inci FUll HD +. Kemudian, walaupun kadar penyegaran yang disajikan tidak besar untuk saiz telefon permainan, Xiaomi Black Shark 3 memberikan dua pilihan RAM 8G atau 12GB.


Storan ini juga menyediakan dua pilihan iaitu 128GB atau 256GB. Kapasiti bateri cukup untuk pemain bermain berjam-jam, mencapai 4,720 mAh.

Previous Post Next Post

Contact Form