Prewedding Viral dengan Tema Mafia di TikTok, Hasilnya Sangat Hebat!


 Tema mafia sebelum perkahwinan yang dikongsi oleh @megaieo di TikTok menjadi viral dan mendapat sehingga 2 juta tontonan. Mega Gumelar, jurugambar, bersuara. Menurutnya, itu adalah salah satu videonya yang mendapat perhatian kebanyakan orang.

"Ada dua tema (yang biasanya viral), kebanyakan saya mengambil gambar di belakang tabir. Kemudian ada yang benar-benar viral, foto konsep mafia yang disebat dan banyak di antaranya diikuti. Prewed biasanya cantik dan elegan, sekarang ini berbeza, "kata Mega. dalam acara #SamaSamaBelajar, Jumat (30/4).


Semuanya bermula ketika pasangan dari luar negeri memintanya untuk mengambil gambar dengan tema. Dia tidak mahu pemotretan sebelum perkahwinannya cantik. Bahkan sebelum terkenal di TikTok, Mega sering mempunyai pelanggan dari luar negara kerana dia berpusat di Bali.



"Pelanggan saya adalah orang asing, saya tidak mahu yang biasa, jadi saya membuat konsep mafia. Pasangan mafia seperti itu. Kebetulan ia menjadi viral," katanya gembira.


@megaieo

Sekiranya anda pra-perkahwinan, konsep apa yang anda mahukan? 🤔 ## masterfoto ## fyp ## jurugambar ## fotografi ## pemotretan ## pasangan ## prewedding ## bali ## untuk anda


Sound bunyi asli - audio

Komen dari netizen mengenai foto yang dihasilkan Mega untuk prewed bertema mafia ini juga sangat beragam. Sebilangan besar kagum dengan tembakan dari tangan wanita itu. Sebahagian daripada mereka malah membuat lawak.


"Adakah anda fikir wajah lelaki saya sesuai dengan foto ini? Saya bersumpah tidak," kata seseorang dengan emoji ketawa.


"Ini gila, tidak pernah mengecewakan untuk melihat tembakan Mega," puji yang lain.


"Nanti, kalau saya berkahwin, saya juga mahukan konsep seperti ini !!! Tapi saya masih kanak-kanak," kata netizen lain agar tidak ketinggalan zaman.


Mega kini mempunyai 101.2 ribu pengikut di TikTok dan memperoleh 1.9 juta suka untuk laman TikToknya. Selain prewed, Mega sering melakukan pemotretan untuk jenama dan orang ramai, termasuk foto keluarga. Dia juga telah membuka kelas dalam talian untuk sesiapa sahaja yang ingin belajar fotografi darinya.

Previous Post Next Post

Contact Form