Genshin Impact Akan Melancarkan 2 Kulit Baru


 Genshin Impact nampaknya akan segera membawakan ciri baru yang telah lama dinantikan peminat. Permainan yang dibuat oleh miHoYo ini dikhabarkan akan melancarkan kulit khas untuk watak-watak tertentu.

Berdasarkan kebocoran dari akun Twitter Celestia Project, Genshin Impact akan melancarkan kulit bertema musim panas baru untuk watak Jean dan Barbara, seperti dikutip dari Gamespot, Selasa (11/5/2021).


Project Celestia sendiri sebelum ini memberikan kebocoran tepat mengenai watak dan peristiwa baru dalam Genshin Impact. Mereka mengatakan kebocoran ini berasal dari pemeriksaan data klien Genshin Impact terbaru.



Dari gambar yang dimuat naik, Jean dilihat memakai kostum yang lebih kasual. Berbeza dengan kostumnya yang sekarang, yang sangat formal, kali ini Jean memakai seluar pendek dan kemeja biru.




Barbara, yang merupakan kakak dan idola Jean di Mondstadt, juga mendapat kostum bertema Sailor Moon yang baru.




Dari tweet Project Celestia di Twitter, nampaknya kulit ini akan menjadi sebahagian daripada kemas kini Genshin Impact 1.6. Tetapi belum diketahui bagaimana pemain boleh mendapatkan kulit ini, sama ada melalui gacha atau boleh dibeli.


Genshin Impact juga mempunyai ciri 'bilik persalinan' untuk setiap watak. Tetapi ciri ini hanya dapat digunakan untuk mengubah sayap watak, bukan kostum.


Project Celestia juga mengakui bahawa mereka tidak tahu sejauh mana imej yang mereka bocorkan telah dikembangkan. Jadi ada kemungkinan bahawa bentuk kulit yang mereka bocor akan diperbaiki lagi dan hasil akhirnya dalam permainan akan jauh berbeza.


Sekiranya kebocoran ini tepat, tidak mustahil Genshin Impact akan melancarkan lebih banyak kulit untuk watak lain. Ciri baru ini juga dapat menjadi sumber kekayaan baru untuk permainan RPG yang telah memperoleh USD 14 trilion dalam enam bulan.

Previous Post Next Post

Contact Form