Inilah Aksi Toshiro Hitsugaya di Arena Pertempuran AOV


 Kulit kolaborasi khas AOV X BLEACH kembali untuk acara khas. Sekarang, giliran Kapten Bahagian 10 Gotei 13, Toshiro Hitsugaya, yang akan beraksi di arena pertempuran AOV, Horizon Valley.

Toshiro Hitsugaya akan hadir dalam bentuk kulit untuk AOV Hero, Bright. Bukan hanya mempunyai reka bentuk yang luar biasa, kulit bekerjasama dengan Manga BLEACH juga mempunyai kesan kemahiran yang luar biasa.


Anda dapat melihat kemampuan Giant Ice Dragon, Hyorinmaru, dalam permainan ini secara langsung.



Untuk melihat penampilannya secara langsung, anda boleh menonton video di bawah!




Acara khas untuk mendapatkan kulit Toshiro Hitsugaya yang disebut Reign over the Frosted Heavens! Hyorinmaru! Ini akan berlangsung dari 13 - 31 Mei 2021. Anda hanya perlu mengumpulkan Squad Badge dengan melukis dalam acara tersebut.


Apabila anda mendapat Lencana Squad dari Lukisan, anda boleh mengklik lencana untuk mendapatkan Hadiah Terhad, seperti kulit Toshiro Hitsugaya, Emoji Frown Toshiro, Avatar Toshiro Hitsugaya, Kotak Emoji Interaktif, dan Tarian: Cerah.


Selain itu, anda juga boleh menggambar tanpa menggunakan baucar dengan menggunakan Frozen Flower yang diperolehi dari Fight for Zuka Event.


Jadi tunggu apa lagi? Log masuk ke AOV anda sekarang dan dapatkan kolaborasi eksklusif AOV X BLEACH Skin, Toshiro Hitsugaya!

Previous Post Next Post

Contact Form