Katana Faithful Edge Free Fire Hadir ke Acara BullsEye Terkini!

 


Terdapat lebih dari 40 senjata yang dapat digunakan ketika bermain Free Fire. Dari sekian banyak senjata, terutama senjata jarak dekat, Katana cukup popular untuk digunakan pemain dalam permainan.

Seperti senjata Free Fire yang lain, saat ini Katana juga mempunyai pelbagai kulit dengan beberapa tema dan pelbagai warna. Terkini, Katana akan memiliki kulit yang menarik yang disebut Faithful Edge.


Anda boleh mendapatkan kulit Faithful Edge dalam acara terbaru Free Fire, BullsEye. Pada acara BullsEye, anda diminta untuk meneka di mana kulit Katana Faithful Edge.


Untuk lebih tepat lagi, dalam acara BullsEye akan ada sembilan kad di mana terdapat kulit Katana Faithful Edge dan lapan hadiah menarik lain yang sebelumnya secara rawak.


Tekaan pertama akan dikenakan sembilan Berlian. Sekiranya anda bernasib baik, anda boleh mendapatkan Katana Faithful Edge dengan hanya mengeluarkan sembilan Berlian atau hanya dengan satu tekaan.


Harga Diamond dalam setiap tekaan akan meningkat seiring dengan jumlah tekaan yang anda buat. Tetapi tenang, anda pasti akan mendapat Katana Faithful Edge pada tekaan kesembilan.


Faithful Edge Katana adalah kulit Katana yang membawa warna hijau sebagai warna yang sangat baik. Jangan lupa, kulit ini juga memiliki aura warna yang menjadikannya tidak kurang sejuk daripada kulit Katana Free Fire yang ada.


Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan kulit Katana Faithful Edge, nampaknya anda harus tergesa-gesa kerana acara BullsEye hadir untuk waktu yang terhad. Lebih tepat lagi, acara BullsEye untuk mendapatkan Katana Faithful Edge akan berlangsung dari 1 hingga 14 Mei 2021.


Jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan kulit Katana terbaru di Free Fire sebelum selesainya acara BullsEye pada 14 Mei 2021!

Previous Post Next Post

Contact Form