Kod Penebusan FF Percuma terkini 4 Mei 2021

 


Garena Free Fire sekali lagi berkongsi kod penebusan FF percuma terkini pada 4 Mei 2021. Pemain boleh menukarnya dengan hadiah yang sangat menarik.

Untuk meraikan kejayaan yang dicapai lagi, Free Fire melalui Instagram berkongsi kod penebusan percuma. Pemain boleh menukarnya dengan Famas Moonwalk Loot Crate.


"Terima kasih atas semua sokongan anda kerana sekarang Free Fire telah mencapai 7.5 juta pengikut di Instagram @freefirebgid !," tulis Free Fire.



Berikut adalah kod penebusan FF percuma terkini pada 4 Mei 2021 yang boleh anda tebus: FF8M82QK7C2M. Pemain boleh menuntut hadiah dalam bentuk 1x Famas Moonwalk Loot Crate.


"Segera tukarkan kodnya sekarang, terima kasih sekali lagi untuk anda yang telah menyokong Free Fire hingga sekarang !," tulis Free Fire.




Garena Free Fire tidak memberitahu masa pertukaran. Namun, untuk menjangkakan tempoh pertukaran yang singkat, ada baiknya anda segera menuntut hadiah di laman web rasmi https://reward.ff.garena.com/id.


Hanya memerlukan beberapa langkah untuk menebus hadiah dari kod penebusan percuma yang disediakan oleh Garena. Log masuk menggunakan Facebook, VK, Gmail, Huawei, Apple atau Twitter. Kemudian masukkan kod FF8M82QK7C2M dan klik sahkan.


Berlainan dengan kod penebusan sebelumnya, setelah pengesahan berjaya, hadiah akan dihantar ke akaun pemain dalam masa lebih kurang 30 minit. Oleh itu pemain tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan hadiah.


Ini adalah salah satu daripada banyak hadiah yang dapat diperoleh oleh pemain. Pada posting seterusnya, Garena Free Fire memberikan cabaran terbaru.


Sekiranya akaun Instagram @freefirebgid mencapai 8 juta pengikut pada bulan Mei, pemain berhak mendapat hadiah lain. Garena Free Fire telah menyediakan 10x Magic Cube Fragments yang siap diberikan secara percuma kepada pemain.

Previous Post Next Post

Contact Form