Kod Penebusan Percuma Mudah Alih PUBG Terkini 26 Mei 2021

 


PUBG Mobile berkongsi kod penebusan percuma di acara Godzilla Kong. Terdapat 3 kod yang boleh dituntut dengan beberapa hadiah menarik dan sah sehingga 8 Jun 2021.

Melalui Instagram, PUBG Mobile mengumumkan 3 kod penebusan percuma semasa acara Godzilla Kong. Kod ini hanya dapat digunakan sekali oleh satu pemain dan nampaknya hadiah yang diperoleh tidak pasti.


"Ketika Kong, Godzilla dan Mechagodzilla bertengkar lagi, Tim PUBGM telah mengirim bala bantuan untuk anda," tulis PUBG Mobile.



Berikut adalah kod penebusan PUBG Mobile percuma terkini pada 26 Mei 2021 yang boleh anda tukar: MAY25PUBGMOBILE, GODZILLAKONG dan MONSTERDETECTED. Tuntut segera dan dapatkan hadiah.






"Ada tiga kod yang pasti akan memberikan kelebihan strategik untuk anda. Jangan lupa untuk menuntutnya," tulis PUBG Mobile .


Perlu diingat bahawa kod penebusan PUBG Mobile hanya berlaku semasa acara sedang berlangsung. Kod hanya boleh digunakan sekali oleh satu pemain.


Acara Godzilla Kong itu sendiri berlangsung sehingga 8 Jun 2021, dan bagi anda yang ingin menebus kodnya, sangat mudah. Sekurang-kurangnya ada dua cara untuk anda melakukannya.


Pertama, dengan melayari laman web berikut, tebus kod PUBG Mobile. Kemudian ikuti langkah-langkah yang diperlukan seperti mengisi id watak, menebus kod dan kod pengesahan. Langkah terakhir hanya tekan butang tebus.


Cara kedua adalah dengan log masuk ke akaun PUBG Mobile anda. Kemudian masukkan acara, kemudian pilih menu Bertema. Kemudian tatal ke bawah dan klik menu Enter The Code untuk Mengklaim Paket.


Langkah terakhir, masukkan kod penebusan PUBG Mobile di ruangan yang disediakan dan klik ok. Selepas itu, pemain secara automatik akan mendapat hadiah secara rawak dari PUBG Mobile.

Previous Post Next Post

Contact Form