Mode Ala Among Us di Fire Free Sudah Boleh Dimainkan

 


Garena Free Fire secara rasmi melancarkan mod permainan Among Us. Dengan judul Pet Rumble, pemain dapat memainkannya dalam mod tersuai.

Maklumat baru-baru ini bocor mengenai Garena Free Fire, yang akan menyajikan mod terbaru dalam permainan. Kabarnya mod ini mirip dengan permainan mudah alih yang popular, iaitu Antar Kita.




Kemudian melalui Instagram, mereka mengumumkan bahawa Pet Rumble, mod terbaru Free Fire a la Among Us, kini dapat dimainkan. Namun, sekurang-kurangnya ada empat langkah yang harus dipertimbangkan untuk memainkan mod Pet Rumble.


Berikut adalah empat langkah untuk bermain Pet Rumble Mode.


Klik ikon tersuai

Pilih Pet Rumble dan buat bilik

Gunakan kad bilik khas untuk membuat bilik

Jemput rakan anda untuk turut serta

Seperti yang dijelaskan oleh mereka, untuk bermain dalam mod Pet Rumble, kad bilik khas diperlukan. Cara mendapatkan kad ini agak mudah.


Pemain hanya perlu bermain 20 perlawanan untuk mendapatkan kad bilik khas secara percuma. Selepas itu, anda boleh membuat ruang untuk bermain mod Pet Rumble.




Sebelum dapat membuat ruangan, pemain juga akan diminta untuk memuat turun mod Pet Rumble dengan ukuran 23.38 MB. Seperti Di antara Kami, pemain boleh menetapkan kata laluan untuk pemain lain yang ingin bergabung.


Terdapat dua jenis watak dalam permainan, iaitu Scientists dan Pranksters. Apabila pemain dipilih sebagai Saintis, mereka terpaksa mencari Pranksters yang bersembunyi dalam permainan.


Tepatnya, mereka mencari Pranksters di kalangan Saintis. Sama seperti Crewmate yang mencari penyamar dalam permainan Among Us.


Kemudian, Pranksters akan berpura-pura menjalankan tugas yang ada, sehingga mereka tidak disyaki sebagai penjenayah.


Pemain juga dapat menetapkan jumlah pemain, jumlah pranksters, waktu permainan, tugas saintis, membunuh cooldown, cooldown misi, durasi tugas dan cooldown round table.

Previous Post Next Post

Contact Form