Resident Evil: Village Akan Dibebaskan pada 7 Mei 2021


 Tinggal beberapa hari lagi sehingga akhirnya Resident Evil: Village siap dibebaskan. Tepat pada 7 Mei 2021, permainan seram survival ini sudah siap dimainkan.

Untuk mengatasi rasa ingin tahu, Capcom menyampaikan pada pameran kedua mengenai demo Resident Evil: Village yang boleh dimainkan oleh peminat. Pemain dapat menjelajah kawasan sekitar Desa dan Kastil Dimitrescu dengan jangka masa yang telah ditentukan.


Sementara itu, untuk memainkan permainan penuh Resident Evil: Village, peminat boleh menunggu pelepasan rasmi dalam beberapa hari. Tepat pada 7 Mei 2021, pemain dapat menikmati keseluruhan jalan cerita dari pengembaraan Ethan Winters.


Berdasarkan maklumat dari laman web Resident Evil rasmi, siri Village akan tersedia di PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox One dan PC. Kapasiti penyimpanan yang diperlukan dilaporkan hingga 50GB.


Walau bagaimanapun, saiz 50GB termasuk Resident Evil (RE): Verse. Di mana permainan ini nampaknya dimuat turun dan dilancarkan secara berasingan dari Resident Evil Village.


Sekiranya ini benar, pemain hanya perlu memuat turun ukuran fail sekitar 35GB untuk Resident Evil Village. Ini kerana saiz fail RE: Verse sekitar 15GB di halamannya sendiri di Microsoft Store.


Memandangkan betapa popularnya watak antagonis, Lady Dimitrescu, peminat tidak sabar untuk mula memainkan Resident Evil Village. Tambahan lagi, maklumat yang berkaitan dengan vampir seksi ini telah tersebar luas di dunia maya.


Seperti ketinggiannya sehingga 2.9 meter. Kemudian saiz kasut yang sangat luar biasa, iaitu 44 cm. Kemudian badan seksi yang dikagumi ramai peminat.


Terdapat banyak penghargaan yang dibuat oleh peminat untuk menunjukkan cinta mereka kepada Lady Dimitrescu. Ada yang membuat seni penggemar, meme, reka bentuk poster, dan bahkan cosplay yang menyerupai vampir paling seksi di Resident Evil.

Previous Post Next Post

Contact Form