Selamat Datang Gaya Baru Eid melalui Pelbagai Skin Percuma dari Free Fire

 


Selepas beberapa siri acara Booyah Ramadhan dan Booyah Ngabuburit sebagai tempat berkumpul dalam talian antara pemain Free Fire yang setia pada bulan Ramadhan.

Garena Free Fire sekali lagi akan mengadakan acara dalam permainan dan live streaming untuk menyambut kedatangan lebaran. Kali ini, Free Fire akan berkongsi pelbagai kulit percuma sebagai cara khas bagi pemain Free Fire untuk menyambut lebaran.


Melalui pakaian baru pada watak Free Fire mereka, bermain bersama (mabar) dijamin menjadi lebih menggembirakan.


Christian Wihananto, Penghasil Api Bebas di Garena mengatakan, sudah hampir sebulan, Garena Free Fire telah menemani persahabatan para pemain melalui Booyah Ramadhan dan Booyah Ngabuburit. Acara menarik ini menemani para pemain dalam kehidupan seharian mereka, baik semasa Suhoor dan Ngabuburit.


"Melihat peningkatan semangat Survivors selama bulan ini, kami menyajikan pelbagai konten menarik melalui Booyah Lebaran dalam bentuk acara dalam permainan, kandungan streaming langsung, dan pelbagai skin dan item percuma khas untuk memeriahkan suasana lebaran untuk semua pemain, "kata Christian.


"Mudah-mudahan, melalui acara ini, para pemain dapat menyambut momen booyah (kemenangan) yang sejuk dan bergaya," tambahnya.


Pelbagai kandungan menarik yang terus dibentangkan oleh Free Fire pada bulan Ramadan berkait rapat dengan tingkah laku pengguna internet pada bulan Ramadan. Penyelidikan mendedahkan bahawa keperluan hiburan seperti permainan dan streaming dalam talian adalah antara aktiviti yang diutamakan oleh orang ramai sepanjang bulan Ramadhan.


Di samping itu, ini diramalkan akan terus meningkat hingga saat lebaran. Untuk menampung semangat menyambut hari kemenangan, Free Fire sekali lagi akan mengadakan kandungan live streaming terakhir dalam siri Booyah Lebaran.


Rancangan ini akan berlangsung pada 7 Mei 2021 dan akan dihoskan oleh artis , Angga Yunanda. Acara ini dapat ditonton melalui akaun YouTube Free Fire, dan akan menemani Survivors dalam rangkaian acara yang terdiri dari sesi Q&A, Mabar, dan Borong Fashion FF.


"Seperti Hari Raya, Booyah Lebaran dapat dirayakan oleh semua pemain dari semua lapisan masyarakat tanpa mengira spesifikasi peranti mudah alih mereka. Bagi komuniti Free Fire and Survivors, ia sama dengan memenangkan booyah (kemenangan) dalam permainan," Kristian.


Christian juga mengungkapkan bahawa Garena terus mengajak para pemain untuk tetap bersemangat menjalankan ibadah dengan betul dan betul, menambahkan ganjaran, dan tidak lupa untuk gembira pada hari kemenangan.


Pelbagai Kulit Cantik sebagai 'Pakaian Baru' untuk Menemani Hari Kemenangan

Dalam siri terakhir acara Booyah Ramadhan, pemain dapat mengambil bahagian dalam acara ingame Eid al-Fitr Blessing yang akan berlangsung pada 12-13 Mei 2021.


Pelbagai ganjaran menarik yang dapat diraih termasuk Magic Cube, Custom Room Card, Crimson Parkour Male Bundle, New Permanent Gun Skin (AK47 - Legendary Cobra), Female Bundle, Characters Free, Free Pet, Free Emote, pelbagai voucher, dan item koleksi lain-lain.


Berikut adalah perincian misi dan item yang boleh diperoleh:


Log masuk semasa Semi Peak Day (9-13 Mei) dan dapatkan 1 watak + 1 haiwan kesayangan terpilih secara percuma.

Log masuk pada Hari Puncak (12-13 Mei) dan dapatkan 5x Kad Bilik Custom, 1x Golden Vow, 2x Incubator Voucher.

Main di Peak Day (12-13 Mei) dan dapatkan Magic Cube, Crimson Parkour Male Bundle, pilih 1 daripada 5 emotes percuma, Backpack Musical Monkey.

Mainkan Lebaran Blessing Web Event dan dapatkan Skin New Gun Skin AK47- Legendary Cobra, Crystal Moony Pet Skin, dan Voucher Percuma.

Hubungi Back Friends dan berpeluang mendapatkan 29,999 berlian.

Main Misi Khas dan dapatkan Leap Of Faith Surfboard, 4x Incubator Voucher, Celadon Grail Deathbox, 3x Diamond Royale Voucher, Violet Parkour Female Bundle, Pet Emote Alien, dan 3x Weapon Royale Voucher.

Maklumat lebih lanjut mengenai jadual tersebut dapat dilihat di saluran Facebook rasmi, Instagram, YouTube, dan laman web Free Fire.

Previous Post Next Post

Contact Form