Seronoknya, Among Us boleh dimainkan di PS4 dan PS5

 


Di antara AS menjadi salah satu permainan fenomenal tahun lalu berkat pandemi COVID-19 yang memaksa orang tinggal di rumah. Oleh itu, permainan ini adalah salah satu hiburan mereka.

Pada awal pelancarannya pada tahun 2008, permainan ini hanya tersedia secara eksklusif di telefon pintar atau PC. Berkat kejayaannya tahun lalu Di antara AS boleh dimainkan di Nintendo Switch.


Dan sekarang, konsol permainan Sony PlayStation 4 dan PlayStation 5 terbaru juga boleh bermain Di Antara Kita. Perkara ini diumumkan oleh syarikat permainan Jepun melalui akaun Twitternya.



Dalam tweetnya, dinyatakan bahawa Among Us akan hadir di konsol PS4 dan PS5 pada akhir 2021. Versi PS4 dan PS5 akan menampilkan permainan silang yang bermaksud pemain boleh bermain dengan pemain bukan PS. Ia juga akan menampilkan kulit, topi dan haiwan peliharaan eksklusif Ratchet & Clank yang sesuai untuk kedua-dua pemain PS4 dan PS5.


ONG SELALU KAMI - DATANG KE PLAYSTATION 🌟


bersiap sedia untuk mengalu-alukan kru baru di kapal !!

✨ pada konsol PS4 dan PS5 akhir tahun ini

Skin kulit, topi, dan haiwan kesayangan eksklusif Ratchet & Clank

✨ permainan silang dan berbilang pemain dalam talian


beritahu rakan anda tetapi yang lebih penting .. beritahu musuh anda heh pic.twitter.com/E6BduFfNwU


- Antara Kami (@AmongUsGame) 29 April 2021

Selain itu, Di antara AS juga mengumumkan bahawa ia juga akan hadir di Xbox Series X dan Seris S. Malangnya tidak ada berita mengenai tarikh rilis khusus untuk permainan seperti yang dilaporkan oleh Ubergizmo .

Previous Post Next Post

Contact Form