Sony akan melepaskan The Getaway untuk lawan GTA 6

 


Peminat Grand Theft Auto ingin tahu dan harus menunggu maklumat terkini mengenai siri seterusnya, GTA 6. Untuk mengisi kekosongan, Sony akan melepaskan permainan The Getaway.

Hingga kini, GTA 6 belum menemui pencerahan mengenai khabar angin yang telah beredar. Melihat saat ini, Sony berusaha masuk dan menutup jurang dengan memulihkan francais dari permainan PS2 kegemaran peminat.


Menurut laporan yang beredar dalam talian, Sony telah mengemukakan hak paten untuk sesuatu yang disebut Soho Engine. Hal ini menimbulkan spekulasi bahwa mereka akan kembali ke permainan simulasi jenayah dunia terbuka The Getaway.


Dikeluarkan pada tahun 2002, The Getaway adalah blockbuster aksi yang dikembangkan oleh pasukan pemaju Britain, Soho. Kemudian pada tahun 2004 mereka menukar nama mereka ke London Studio dan mengeluarkan The Getaway: Black Monday.


Kemudian mereka memberi tumpuan untuk mengembangkan permainan Virtual Realty (VR), termasuk PlayStation VR Worlds dan gangster Britain, Blood and Truth. Kemungkinan besar, permainan Getaway baru yang akan dilancarkan Sony secara eksklusif untuk PlayStation 5.


Kemudian bercakap mengenai GTA 6, khabar angin mengenai siri Grand Theft Auto dilaporkan akan berlaku di bandar-bandar di Amerika. Dirujuk sebagai Project America, GTA 6 dikatakan menampilkan lima bandar AS di seluruh peta.


Lima bandar yang dikhabarkan akan dihadiri mungkin termasuk Vice City, Liberty City dan San Andreas. Selain itu terdapat juga Las Venturas dan San Fierro. Bandar keenam dilaporkan Rio de Janeiro.


Sementara itu, maklumat yang beredar mengenai GTA 6 di internet masih menjadi khabar angin. Rockstar belum dapat mengesahkan khabar angin yang telah tersebar dan masih memilih untuk berdiam diri hingga sekarang. Perkara yang buruk adalah, GTA 6 akan berada di sini untuk PlayStation 5 dan Xbox Series X.

Sony akan melepaskan The Getaway untuk lawan GTA 6 Sony akan melepaskan The Getaway untuk lawan GTA 6 Reviewed by thecekodok on 4:23:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.