Tiktok Mengadakan Pertandingan Bakat Gamer Untuk Mencari Pemain Berbakat

 


Tiktok menyampaikan pertandingan bertajuk Gamers Got Talent untuk mencari bakat permainan. Platform video pendek ini bekerjasama dengan Elf Cosmetic dan Luminosity Gaming.

Sebagai salah satu platform media sosial yang paling popular, Tiktok adalah panduan untuk media lain menghasilkan video pendek. Keistimewaan yang ditawarkannya memberikan kesenangan peribadi kepada penggunanya.


Sebagai perkhidmatan yang sudah popular di kalangan orang muda, Tiktok sememangnya terkenal dengan kandungannya yang bergaya yang sering dibuat oleh penciptanya dan oleh platform itu sendiri.


Seperti yang baru mereka bentangkan tahun ini. Tiktok baru saja mengumumkan pertandingan bertajuk Tiktok Gamers Got Talent yang akan diadakan pada 9 Mei 2021.


Mungkin akan terdengar biasa dengan tajuk yang dikemukakan. Ini mempertimbangkan program popular yang telah ditayangkan di stesen TV, iaitu America's Got Talent. Tetapi yang membezakannya ialah pertandingan Tiktok akan lebih memfokuskan pada kemahiran yang berkaitan dengan permainan video.


Semalam kami melancarkan pertandingan yang sengit dengan @TikTokCanada untuk memberi anda peluang - TikTok Gamers Got Talent disiarkan secara langsung!


Anda telah menunjukkan kepada kami sejumlah cinta yang luar biasa - jika anda belum melakukannya, periksa laman web ini untuk menghantar uji bakat anda! https://t.co/0IZcEhifAV pic.twitter.com/TOYVyDavdE


- Luminosity Gaming (@Luminosity) 28 April 2021


Menurut maklumat terperinci di laman web Tiktok rasmi, Gamers Got Talent akan berlangsung selama tujuh minggu. Peraduan akan tayang perdana pada hari Ahad, 9 Mei 2021 pada jam 7:00 malam ET (10 Mei, 6:00 pagi WIB).


Peraduan ini masih belum jelas untuk menggambarkan apa yang sebenarnya dicari oleh Tiktok. Walau bagaimanapun, panel hakim menyatakan bahawa mereka mencari bakat terbaik dan tentu saja yang paling menghiburkan.


Juri itu sendiri akan diisi oleh Tiktokers dan pemain veteran terkenal. Mereka yang terpilih akan muncul dalam episod live final pada 20 Jun untuk bersaing mendapatkan hadiah sebanyak USD 25,000 .


Beberapa syarat untuk memasuki peraduan ini termasuk berumur sekurang-kurangnya 18 tahun. Kemudian peserta mesti tinggal di Amerika Syarikat atau Kanada.


Malangnya, pendaftaran Gamers Got Talent telah berakhir pada 2 Mei. Bagi anda yang berminat dengan kandungan ini, anda boleh mencarinya menggunakan hashtag #TikTokGGT.

Previous Post Next Post

Contact Form