Among Us Boleh Dimainkan Hingga 15 Pemain, Terdapat Lebih Banyak Penyamar

 


Among Us mengumumkan kehadirannya di konsol Xbox pada akhir tahun ini. Mereka akan membuat kemas kini dengan menghadirkan 15 pemain sekaligus dalam satu permainan.

Melalui ruangan penerangan yang berkaitan dengan video pendek Among Us di Saluran Youtube Youtube, dilaporkan bahawa permainan pemotongan dalam talian ini akan menyambut ulang tahun ketiga mereka pada 15 Jun. Untuk hadiah yang ditawarkan adalah kemas kini khas untuk peminat.


"Anda boleh bermain dengan lebih banyak rakan dengan pelancaran 15 pemain di lobi," tulis Xbox, dipetik dari Youtube Channelnya, Isnin (14/6/2021).



Kemas kini 15 pemain akan dilancarkan di semua platform yang tersedia, termasuk Windows Store dan Xbox Game Pass untuk PC. Ia juga akan tersedia di konsol Xbox dan Xbox Cloud akhir tahun ini.


Selain mengemas kini jumlah pemain, melalui akaun Twitter mereka, Innersloth berkongsi kemas kini lain seperti warna watak baru, paparan menu ketika mati, sokongan pengawal untuk telefon bimbit dan tanduk di Airship.


Sebenarnya Among Us telah menyediakan banyak kemas kini untuk memanjakan peminatnya. Seperti berita terbaru yang diumumkan oleh Innersloth, yang akan membawa ciri dan kandungan baru.


Salah satunya adalah mod hide and seek, aka hide and seek dan ada juga munculnya peta baru. Semua ciri ini diumumkan secara langsung oleh mereka dalam peta jalan yang diturunkan di Summer Games Fest.


Mod Hide and Seek itu sendiri adalah ciri yang boleh digunakan oleh watak untuk berkeliling dengan lingkaran cahaya kecil di sekitar badan mereka. Sekiranya terdapat pemain lain yang memasuki bulatan, maka pemain tersebut dapat dilihat dan ditangkap.


Pada mulanya ciri ini adalah mod yang dibuat oleh komuniti Among Us. Sehingga akhirnya pembangun secara rasmi mula menjadikannya nyata dan hadir secara rasmi dalam permainan.

Previous Post Next Post

Contact Form