Bukan Konsol Xbox Terkini, Microsoft Akan Melancarkan Peti Sejuk Mini


 Pada E3 2021, Microsoft mempamerkan produk Xbox generasi terbaru. Tetapi bukan konsol permainan terbaru yang ditunjukkannya, tetapi peti sejuk mini dalam bentuk Xbox!

Kedengarannya seperti gurauan, tetapi Microsoft sebenarnya membuat peti sejuk mini yang disebut 'Xbox Mini Fridge'. Bagi anda yang mengikuti berita mengenai Xbox, ini mungkin tidak terlalu mengejutkan.


Ini kerana pada bulan April, Pengurus Besar Pemasaran Aaron Greenberg mengatakan bahawa dia akan membuat peti sejuk mini jika mereka memenangi pertandingan jenama di Twitter.


Microsoft juga menunaikan janjinya untuk membuat peti sejuk mini yang diilhamkan oleh konsol setelah Xbox mengalahkan Skittles dalam Peraduan Penjenamaan Akaun Pemasaran Twitter. Dalam video promosi, Microsoft menjanjikan bahawa produknya yang akan datang adalah "peti sejuk mini paling kuat di dunia".


Perlu diketahui, Peti Sejuk Xbox Mini bukanlah peti sejuk pertama yang mempunyai bentuk Xbox Series X. November lalu Microsoft juga melancarkan peti sejuk dalam bentuk Xbox series X dengan ketinggian 2 meter dan berat sekitar 180 kg .


Microsoft nampaknya sengaja menyelitkan kata-kata netizen. Perlu diketahui, ketika Xbox Series X pertama kali dilancarkan pada tahun 2019, netizen sangat teruja dan bahkan mengejek bentuknya. Memes dibuat yang membandingkan penampilan Xbox Series X dengan peti sejuk.


Namun tidak ada informasi lebih lanjut mengenai bagaimana Microsoft akan mengedarkan peti sejuk, apakah ia akan diberikan sebagai hadiah, pembelian edisi terhad, atau hanya untuk pamer.


Sebelum ini, diketahui bahawa Microsoft telah membuat beberapa produk unik seperti blower untuk kolam yang berbentuk seperti alat kawalan, Xbox onesie, dan juga alat kawalan minyak.b

Previous Post Next Post

Contact Form