Dapatkan Item Khas Kolaborasi Arena of Valor X Sword Art Online

 


Acara khas kolaborasi Arena of Valor X Sword Art Online sedang berlangsung. Pemain boleh mendapat banyak hadiah menarik, seperti Item Frames atau Emoji Sword Art Online yang tetap melalui acara Magic Draw dari 1 - 20 Jun 2021.

Dengan menggunakan Full Dive Ticket, pemain dapat memainkan acara Sword Art Online Magic Draw untuk mendapatkan hadiah menarik. Terdapat Kirito Happy Emoji, Asuna Happy Emoji, Sinon Happy Emoji, Blue Frame, Gold Frame, Kirito Dance - Blue Rose Sword, dan Exclusive Grand Prize Box (mengandungi Emoji dan Sword Art Online Battle Effect).


Tiket Selam Penuh ini dapat diperoleh secara percuma hanya dengan AOV Login (6-14 Jun 2021) dan juga menyelesaikan misi (6-13 Jun 2021) dalam Permainan.


Pemain hanya perlu menyelesaikan beberapa misi yang ada, seperti memberi Suka kepada rakan sepasukan setelah permainan selesai. Kemudian log masuk selama 5 hari berturut-turut, dan dapatkan juga 30 Kill / Assist dalam 5v5 perlawanan.


Log masuk dan mainkan AOV anda sekarang, dan jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan item khas untuk kolaborasi Arena X Sword Art Online.

Previous Post Next Post

Contact Form